تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیم «زن اسرارآمیز» به هما روستا در بهبهان
نمایش «زن اسرارآمیز» که به زنده‌یاد هما روستا تقدیم شده از 10 تا 20 مهر 94 هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه چهارسو در شهرستان بهبهان روی صحنه می‌رود
مراسم شب چراغ نمایش «زن اسرارآمیز» نوشته بهزاد وزیری و کارگردانی ساسان شکوریان و بازی اورانوس شرافت، حسین قنوات امانی، مژگان سلطان مرادی و بهار قنوات امانی با حضور جمعی از پیشکسوتان تئاتر، شاعران، مسؤولان و علاقه‌مندان هنر نمایش در تماشاخانه چهارسو بهبهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کریم کریمی‌پور از پیشکسوتان هنر تئاتر بهبهان گفت: اجرای تئاتر در بهبهان با تلاش هنرمندان این شهرستان به نهضتی تبدیل شده که این حرکت بسیار بزرگ و قابل تقدیر است.

تقدیم «زن اسرارآمیز» به هما روستا در بهبهان

وی با اشاره به تئاتر خصوصی که همواره مورد توجه هنرمندان بوده است افزود: تلاش ساسان شکوریان برای راه اندازی مجموعه تئاتر چهارسو شامل آموزشگاه و تماشاخانه در شهرستان بهبهان قابل تحسین است و از حاج علی بهبهانی، خیر محترم، که فضای این مجموعه فرهنگی را در اختیار هنرمندان بهبهان قرار داده است تقدیر و تشکر می‌کنم.

در بخش دیگری از مراسم فرامرز سه‌دهی از شاعران بهبهان پس از شعرخوانی به بیان تنهایی انسان معاصر پرداخت و تنها راهکار برون رفت از این مسأله را همدلی و با هم بودن انسان‌ها برشمرد.

بخش پایانی مراسم شب چراغ نمایش «زن اسرار آمیز» روشن کردن چراغ توسط حاج علی بهبهانی از خیرین بهبهان و به نام کشور بود که در صحبت‌هایی اتفاقات انجام گرفته در حوزه فرهنگ و هنر بهبهان و مراسم برگزار شده در چهارسو را مایه مباهات و سربلندی بهبهان دانست و از حاضران در جلسه تقدیر و تشکر کرد و چراغ اولین اجرا در تماشاخانه چهارسو را روشن کرد.

سپس حاضران در مراسم به تماشای نمایش «زن اسرارآمیز» نشستند و در پایان از عوامل اجرای این نمایش تشکر ویژه کردند.

نمایش «زن اسرارآمیز» که به زنده‌یاد هما روستا تقدیم شده از 10 تا 20 مهر 94 هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه چهارسو در شهرستان بهبهان روی صحنه می‌رود.

«تماشاخانه چهارسو» به عنوان اولین و تنها تماشاخانه خصوصی استان خوزستان با اجرای این نمایش فعالیت خود را آغاز کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار