تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:
آبادان آماده استقبال از پیکر جانباختگان منا است
فرماندار ویژه آبادان از برنامه‌ریزی جامع و تدارک امکانات لازم برای استقبال از جانباختگان حادثه منا خبر داد
فرماندار ویژه آبادان از برنامه‌ریزی جامع و تدارک امکانات لازم برای استقبال از جانباختگان حادثه منا خبر داد.

عزیزالله شهبازی اظهار کرد: متاسفانه طبق آخرین آمار 6 نفر از جانباختگان فاجعه منا متعلق به آبادان است. در این شرایط تمام تلاش می‌شود مراسم تشییع و تدفین پیکر این عزیزان در آبادان هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: به دستور استاندار خوزستان سرکشی از خانواده‌های حجاج به صورت مستمر انجام گرفته و موظف‌ هستیم که این عزیزان را از آخرین اخبار مطلع کنیم. نماینده استاندار و سازمان حج و زیارت استان خوزستان نیز در تهران مستقر هستند و لحظه به لحظه ما را در جریان وقایع قرار می‌دهند.

شهبازی گفت: کمیته فرهنگی و تبلیغات و کمیته پشتیبانی آماده استقبال از پیکر جانباختگان و اجرای برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین هستند. از آنجا که در روز وداع قطعا میزبان خیل عظیمی از مردم خواهیم بود، نیروی انتظامی و سپاه نیز در حال بررسی مسیرهای مناسب جهت منتقل کردن اجساد تا بهشت رضا(ع) هستند. کمیته بهداشت نیز به سرپرستی رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیمارستان امام خمینی (ره) آماده پذیرش پیکر جانباختگان است.

فرماندار ویژه آبادان با دعوت از مردم برای حضور در مراسم تشییع قربانیان حادثه منا افزود: حضور بی‌شائبه مردم در روز خاکسپاری و همراهی با خانواده‌های داغ‌دیده حجاج جانباخته موجب تسلی‌خاطر آنان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار