تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۳۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیحات مدیر برنامه‌های اسکوچیچ درباره تیم فولاد
سیدرضا فیض بخش، مدیر برنامه‌های دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان، در خصوص شرایط تیم فولاد و مسائل مرتبط با نقل و انتقالات این تیم، توضیحاتی برای سایت خوزستان اسپورت ارسال کرده است که در ادامه می خوانید:

مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی ورزش خوزستان (خوزستان اسپورت)
با سلام و احترام

در پی بحثهایی که در روزهای اخیر پیرامون نتایج باشگاه فولاد خوزستان و عملکرد جناب آقای دراگان اسکوچیچ بوجود آمده، اینجانب سیدرضا فیض بخش، مدیر برنامه های آقای اسکوچیچ، وظیفه خودم دانستم که توضیحاتی خدمت حضرتعالی و مخاطبان محترم پایگاه خبری تحلیلی ورزش خوزستان ارائه دهم:

1- مطمئنا هدف و آرزوی آقای دراگان اسکوچیچ و بنده سربلندی فوتبال خوزستان است و گواه این صحبت بنده هم عملکرد دراگان و اینجانب در پایان فصل گذشته است. مردم فهیم خوزستان، مستحضرند با توجه به عملکرد مطلوب جناب آقای اسکوچیچ در ملوان و فصل اول حضورش در فولاد ایشان پرمشتری ترین مربی فصل نقل و انتقالات بودند. نگاهی به آرشیو اخبار در آن روزها نشان می‌دهد تیم هایی همچون استقلال تهران، سپاهان و تیم امید کشورمان به صورت جدی متقاضی امضای قرارداد با اسکوچیچ بودند. ایشان اما به دلیل علاقه به فوتبال خوزستان و تعهدش به باشگاه فولاد به این پیشنهادها اعتنایی نشان ندادند. این در حالی بود که به دلیل تحولات مدیریتی، وضعیت فولاد کمی بهم ریخته به نظر می‌رسید و حتی یکی از مسوولان فوتبال خوزستان عنوان کرده بودند اسکوچیچ می تواند قراردادش را با فولاد فسخ کند. بنده هم به عنوان مدیربرنامه های اسکوچیچ در آن مقطع سعی کردم در قرارداد این مربی با فولاد خدشه ای وارد نشود و بدون منفعت طلبی حتی حاضر نشدم با هیچ باشگاهی مذاکره داشته باشم.

2- در روزهای اخیر اتهامهای زیادی درباره روابط غیرسالم بنده با مدیریت فولاد مطرح شده و همچنین به آقای اسکوچیچ و بنده تهمت دلالی و سوء استفاده مالی در نقل و انتقالات زده شده است. بنده وظیفه خودم می‌دانم که در این میان چند نکته را مطرح کنم. آقای اسکوچیچ مربی با کارنامه ای است که هرگز حاضر نمی‌شود برای کمی منفعت مالی بیشتر چهره خود را خدشه دار کند. ایشان با فولاد قرارداد دو ساله دارند و مطمئنا در این شرایط دست به کارهای سودده کوتاه مدت نمی‌زند. اگر ایشان قصد سوء استفاده مالی داشتند روی  قرارداد بازیکنان خارجی این کار را انجام می‌دادند. اما آقای اسکوچیچ تاکید داشتند هر سه بازیکن خارجی فصل قبل حفظ شود و حتی برای راضی شدن مساریچ و تسویه حساب با او پذیرفت بخشی از مطالبات خودش را نگیرد تا مساریچ راضی شود. آیا مربی ای با دستمزد و اعتبار دراگان به کسب درامد ناسالم از قرارداد چند بازیکن ایرانی چشم می‌دوزد؟ سوال اصلی بنده از منتقدان اسکوچیچ این است اگر بازیکنان سرباز فولاد از این تیم گرفته نمی‌شدند دراگان نیازی به جذب بازیکن پیدا می‌کرد که این مباحث پیش بیاید.

3- درباره خودم باید چند نکته را ذکر کنم. در سال گذشته که دراگان مربی فولاد شد تنها یک بازیکن از کانال بنده به فولاد آمد. لازم به ذکر است در دوره آقای فرکی در فصلی که فولاد قهرمان شد آقای فرکی سه بازیکن موردنیازش را از طریق من جذب کردند. در واقع آنهایی که می‌گویند رابطه بنده با دراگان باعث شده من بتوانم به فولاد بازیکن بدهم صحبتی خارج از واقعیت و انصاف انجام می‌دهند. در این فصل هم من چهار بازیکن در فولاد دارم. قرارداد بازیکن فصل قبل من تمدید شده و سه بازیکن جدید به نام های حسین مالکی، حسین ابراهیمی و مهدی دغاغله هم بنده به فولاد آوردم. نخست اینکه رقم این سه بازیکن در مقایسه با بازیکنان دیگر فولاد کاملا متعادل است. حسین ابراهیمی یکی از خوبهای فصل گذشته بوده و به اعتقاد اکثر کارشناسان یک خرید مطلوب برای فولاد است. حسین مالکی هم که در فصل قبل جزو پدیده های لیگ بوده در پایان فصل با پیشنهادی بهتر از سوی نفت تهران روبرو شده بود اگر بنده به دنبال منفعت طلبی بودم زمینه انتقال این بازیکن را به نفت ایجاد می‌کردم. دغاغله هم بازیکنی بومی است که قبلا در ملوان شاگرد اسکوچیچ بوده و آقای دراگان بواسطه شناخت قبلی علاقه داشت این بازیکن را جذب کند. آقای اسکوچیچ با توجه به شرایط و بضاعت فولاد بازیکنان مورد نیازش را به تیم اضافه کرد و تحلیل بنده این است سه بازیکنی که از کانال من به فولاد اضافه شد خریدهای مطلوبی و با قراردادهای متعادل بوده است. خوشبختانه با انتشار فهرست قراردادها از سوی سازمان  لیگ به خوبی می‌توان به این موضوع پی برد. شخصا بنده از اینکه توانستم سه بازیکن خوب لیگ کشورمان را با قراردادهایی معقول به فولاد بیاورم خدا را شکر می کنم.

4- واقعا برای خود من جای شگفتی است چگونه چنین هجمه ای علیه بنده راه افتاده است. احتمالا اطلاعات ناقص برخی دوستان منشا این هجمه بوده است. من باید اشاره کنم در یکی دیگر از تیم های لیگ برتری هم من دو بازیکن دارم و نتایج این تیم فعلا چندان مطلوب نبوده اما کسی نیامده اسم بنده را مطرح کند. اما مشخص نیست چرا در فولاد  کاسه و کوزه ها را سر من شکسته اند؟ وظیفه ما کارگزاران فیفا مشخص است مربیان از ما بازیکن می‌خواهند و ما زمینه جذب آنها را فراهم می‌کنیم. اگر آقای اسکوچیچ به دنبال سوء استفاده از رابطه من با خودشان بودند حداقل یک بازیکن خارجی از کانال من می‌گرفت. متاسفانه جوسازی اخیر کاملا به ضرر اینجانب شده. دوستداران فولاد بد نیست بدانند کل درآمد من از فولاد در این فصل تا اینجای کار چهار میلیون تومان بوده است که حاضرم اسنادش را منتشر کنم. جنجالهای اخیر باعث شده تا بازیکنی که در زمان فرکی توسط بنده از یک تیم کوچک به فولاد آورده شد و در این تیم خوش درخشید حق الزحمه مرا پرداخت نکند و من مجبور شدم از ایشان به کمیته انضباطی شکایت کنم تا حداقل بخشی از حق الزحمه ام را دریافت کنم. به نظر می‌رسد مجبور خواهم شد برای گرفتن حق الزحمه امسالم هم دست به دامن کمیته انضباطی شوم چرا که با جو ایجاد شده، دوستان راحت ترین کار را در قربانی کردن بنده می‌بینند.

در آخر جا دارد یک بار دیگر با آرزوی سربلندی برای مردم خوزستان تاکید کنم بنده برای خروج فولاد از شرایط کنونی هر آنچه در توانم باشد انجام خواهد داد. از هوادران فولاد هم تقاضا دارم با صبوری به بازگشت فولاد به روزهای اوجش کمک کنند.

باتشکر
سیدرضا فیض بخش
:
:
:
آخرین اخبار