تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع دستی خوزستان
این نمایشگاه از 12 تا15 مهر 94 در نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از ساعت 17 تا 22 به این مکان مراجعه کنند
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در استان همزمان با برپایی جشنواره خرما خبر داد.

امیرعباس کاویانی اظهار کرد: همزمان با برپایی جشنواره «خرما و زندگی» در اهواز نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در کلان شهر اهواز نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه قرار است صنعتگران نمونه و منتخب شهرستان‌های استان حضور داشته باشند و بالغ بر 70 غرفه به این منظور در نظر گرفته شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: در زمینه معرفی صنایع دستی مرتبط با خرما نیز در سالنی در نظر گرفته شده به این منظور صنایع دستی مرتبط با این میوه شامل حصربافی، بوریابافی، کپوبافی و... نیز به نمایش درمی‌آیند و مصنوعات در این زمینه به منظور فروش عرضه می‌شود.

کاویانی گفت: این نمایشگاه از 12 تا15 مهر 94 در نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از ساعت 17 تا 22 به این مکان مراجعه کنند.
:
:
:
آخرین اخبار