تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۳۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور آیت الله موسوی جزایری و جمع کثیری از مردم و مسئولان
آئین بزرگداشت جان‌باختگان حادثه منا در آبادان برگزار شد
عصر روز یکشنبه با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه، جمع کثیری از مردم و مسئولان استان خوزستان و مردم ولایتمدار آبادان آئین بزرگداشت و یادبود جان‌باختگان حادثه منا در محل مصلی آبادان برگزار شد
عصر روز یکشنبه با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه، جمع کثیری از مردم و مسئولان استان خوزستان و مردم ولایتمدار آبادان آئین بزرگداشت و یادبود جان‌باختگان حادثه منا در محل مصلی آبادان برگزار شد.

در این آئین معنوی که در فضایی سراسر از اندوه و بغض مردم همیشه در صحنه، ولایی و دوستدار اهل بیت آبادان و خانواده حادثه دیدگان برپا شد، آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و هیات همراه و جمعی دیگر از مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی شهر حضور داشتند.

در این آئین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در رثای جان باختگان گرانقدر «عبدالستار شنیور نصاری»، «امین باوی»، «حسین بغلانی»، «محمدسعید سعیدی‌زاده»، «فواد مشعلی» و «حسین بیت غانم» نوحه سرایی کردند و دلسوختگان این حادثه اشک ماتم ریختند.

امروز دیگر مادران داغ دیده، همسران، فرزندان، خواهران و برادران دلسوخته این جان‌باختگان در راه خدا تنها نبودند، همه از کوچک و بزرگ، زن و مرد آمده بودند و برای فرزندان پاک این خطه از میهنمان که از افتخارات جامعه قرآنی کشورمان نیز به شمار می‌روند دعا خواندن، ذکر گفتند و آرام گریستند.

دیگر نوای دلنشین و روح بخش قرآن مجید از حنجره طلایی این قاریان بزرگ به گوش نمی‌رسد، فرزندان امین باوی و محمد سعید سعیدزاده دیگر روی پدر را نمی‌بینند و مادران در فراغ فرزندان پاک و ولاییشان می‌سوزند و پدری تنها ثمره زندگیش را در راه خدا از دست می‌دهد، درود بر شرف، عزت، اقتدار و بزرگی روح شما بازماندگان که با وجود تمامی کینه ورزی‌ها و خباثت آل سعود استوار و پابجا در مسیر ولایت و رهبری باقی ماندید و گوش به فرمان رهبر سپرده‌اید.

در بخشی از این آئین معنوی «عدنان مومنی» یکی از قاریان مطرح کشور و از اهالی این منطقه برای شادی روح دوستانش به تلاوت آیاتی از قرآن مجید پرداخت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار