تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اندیمشک:
جنایات آل‌سعود در طول تاریخ برای همه آشکار شده است
تاریخ گواه جنایت‌های آل سعود است و هرگز نقش این کشور در ایجاد تفرقه و ناامنی در منطقه خاورمیانه فراموش نمی‌شود
امام جمعه اندیمشک گفت: تاریخ گواه جنایت‌های آل سعود است و هرگز نقش این کشور در ایجاد تفرقه و ناامنی در منطقه خاورمیانه فراموش نمی‌شود.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در آیین گرامی داشت شهدای حادثه منا در مسجد محمدی اندیمشک، اظهار داشت: ولایت فقیه عامل عزت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلابی ‌و اسلامی است.

وی گفت: رهبری همواره با حضوری فعال و موثر، کشور را از آزمون‌های سخت معاصر با موفقیت و سربلندی، با اقتدار خارج کرده است.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با موضع گیری هوشمندانه خود عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در حادثه منا بوده است.

وی افزود: سخنان و رهنمودهای رهبری روند حادثه منا را متفاوت و موضوع آل سعود را در مرسی تبیین این حادثه دردناک و پاسداری از حقوق قربانیان، متقاوت نمود. ‌

حجت الاسلام خدامی بیان کرد: تاریخ گواه جنایت‌های آل سعود است و هرگز نقش این کشور از منظر مردم جهان فراموش نخواهد شد.

وی گفت: با بررسی حوادث این سال‌های اخیر منطقه تضاذ تمام تفکرات و زندگی آل سعود به نحوی مناسب در منظر مسلمین جهان اثبات می‌شود.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: آل سعود حتی به مسلمانانی که حج را بهترین فرصت برای نزدیکی به خداوند متعال می‌دانند رحم نکرده و عامل قربانی شدن هزاران انسان بی‌گناه در حادثه‌ای سخت و غیر قابل باور شده است.

وی افزود: ناتوانی و سوء مدیریت آل سعود در حادثه منا آشکار بوده و حجاجی که به جایگاه حرم امن الهی رفتند اینگونه با فجیع‌ترین وضع جان خود را در مسیر مدیریت غلط آل سعود بر مسیر مناسک حج، از دست دادند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار