تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۴۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه ساماندهی مبادلات مرزی در رامشیر برگزار شد
در راستای تقویت اقتصاد خانوار ، جلسه نحوه اجرای دستورالعمل بهره مندی از ظرفیت های قانون ساماندهی مبادلات مرزی برگزار شد
خوزنیوز: در راستای تقویت اقتصاد خانوار ، جلسه نحوه اجرای دستورالعمل بهره مندی از ظرفیت های قانون ساماندهی مبادلات مرزی برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ جلسه نحوه اجرای دستورالعمل بهره مندی از ظرفیت های قانون ساماندهی مبادلات مرزی ابلاغی از سوی استاندار خوزستان با حضور سعید فیوضی  فرماندار و یونس حسین نژادیان مسئول بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان ،محمد علی شریعتی رییس اداره آموزش ،تحقیقات و ترویج اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و جمعی از تجار و بنکداران رامشیر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این جلسه با بیان اینکه این جلسه در راستای تاکید استاندار مبنی بر اجرای دستورالعمل فوق الذکر در جهت تقویت اقتصاد خانوار و رشد و ارتقای اقتصادی اجتماعی و فرهنگی استان برگزار می شود اظهار داشت: امیدواریم با اجرایی شدن این دستور العمل شاهد رونق اقتصادی شهرستان باشیم و اقلام و کالاهای مورد نیاز به سهولت و با قیمت مناسب در اختیار شهروندان رامشیری قرار بگیرد.

سعید فیوضی گفت: در این طرح سعی شده تا تفاوت قیمت تمام شده اقلام وارده از تعاونی مرزنشینان به شهرهای  غیرمرزی به حداقل برسد و زمینه اشتغال نیز بهتر فراهم شود.

در ادامه حسین نژادیان به بیان نحوه اجرای دستور العمل پرداخت و تاکید کرد: اجرای صحیح این دستورالعمل مي‌تواند به رفع محروميت از مناطق مرزي، گسترش بخش تعاوني، جلوگيري از قاچاق كالا‌ و ورود برخي از كالا‌ها در مواقع ضروری کمک کند.

در ادامه شریعتی توضیحات لازم در خصوص نحوه اجرای دستورالعمل را ارائه داد و همچنین ضمن اعلام آمادگی در جهت تقویت و گسترش تعاونی‌ها افزود: توسعه و گسترش بخش تعاون می تواند بسترهای رشد و شکوفایی اقتصادی را در منطقه بوجود بیاورد.

در پایان جلسه نیز بازاریان و اصناف و بنکداران به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار