تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۴۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونمایی یکی از درهای حرم امامین عسکریین در شوشتر
یکی از پنج در حرم امامین عسکریین(ع) روز دوشنبه با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی و فرهنگی شوشتر در عباسیه این شهر رونمایی شد
یکی از پنج در حرم امامین عسکریین(ع) روز دوشنبه با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی و فرهنگی شوشتر در عباسیه این شهر رونمایی شد.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر در آیین رونمایی یکی از درهای حرم امامین عسکریین (ع)گفت: ستاد عتبات عالیات خوزستان تاکنون مسئولیت های بزرگی را پذیرفته و انجام داده که این اقدامات برای خوزستان افتخاری بزرگ است.

وی افزود:پیوند مردم خوزستان با اهل بیت عصمت و طهارت (ع)پیوندی ناگسستنی است و خوزستان به فرمایش مقام معظم رهبری دروازه تشییع در کشور است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر تصریح کرد:جایگاه و سهم استان خوزستان در بازسازی عتبات عالیات مناسب است اما شهرستان شوشتر در جایگاهی که متناسب با شان آن است قرار ندارد.

امام جمعه شوشتر تاکید کرد:با توجه به شناختی که نسبت به شوشتر دارم و حضور پررنگ مردم شوشتر در مراسم مذهبی، می توان با تلاش و برنامه ریزی مناسب ،این رتبه را ارتقا بخشید.

در حرم امامین عسکریین (ع)در عباسیه شهرستان شوشتر تا فردا (سه شنبه)برای تبرک و بازدید عموم مستقر می باشد.

ساخت پنج در حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سال 1392 با مشارکت مردم خوزستان با هزینه ای بالغ بر 12میلیارد و 500 میلیون ریال شروع شد.

مردم خیر استان خوزستان یک کیلو و 50 گرم طلا نیز برای ساخت این درها اهدا کردند.
تاکنون چند در حرم امامین عسکریین (ع) در برخی شهرهای استان رونمایی شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار