تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۴۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: نیم‌فصل اول امسال نسبت به دوره قبل از حساسیت برخوردار نیست
باتوجه به تعطیلاتی که در لیگ داریم و در ادامه نیز خواهیم داشت، واقعا مسابقات نیم‌فصل اول نسبت به دوره قبل از حساسیت برخوردار نخواهد بود
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باتوجه به تعطیلاتی که در لیگ داریم و در ادامه نیز خواهیم داشت، واقعا مسابقات نیم‌فصل اول نسبت به دوره قبل از حساسیت برخوردار نخواهد بود.

سیداکبر پورموسوی درباره شرایط این تیم در تعطیلات لیگ، اظهارکرد: من برخلاف این‌که با تعطیلات قبلی لیگ موافق بودم، با تعطیلات فعلی لیگ مخالف هستم، چرا که تیم کمی از شرایط بازی دور شده است.

وی افزود: با توجه به تعطیلات لیگ مجبور شدیم که سه چهار روز تمرینات تیم را تعطیل کنیم و این‌که دوباره بخواهیم بدنسازی کنیم، این موضوع در بازیکنان کمی بی‌انگیزگی و حتی آسیب‌دیدگی به وجود آورد. به هر حال متاسفانه چاره‌ای هم نداریم و مجبور هستیم از برنامه فدراسیون تبعیت کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان‌ کرد: استراحت اولی که در لیگ داشتیم، با توجه به این‌که بیشتر تیم‌ها تمرینات خود را دیر آغاز کرده بودند، آن تعطیلی به تیم‌ها کمک کرد. علاوه بر تعطیلات کنونی، در ادامه لیگ نیز پس از انجام چهار بازی، لیگ مجددا در آبان‌ماه تعطیل خواهد شد و واقعا مسابقات نیم‌فصل اول نسبت به دوره قبل از حساسیت برخوردار نخواهد بود.

پورموسوی خاطرنشان‌کرد: ما به اندازه هر روز تعطیلی مجبور هستیم بیشتر از آن یک روز کار و بدنسازی کنیم که این وضعیت، آسیب‌دیدگی به وجود می‌آورد و بازیکن باید دوباره فشار تمرینات را تحمل کند. در کل تعطیلات لیگ از نظر روحی – روانی بر بازیکن تاثیر می‌گذارد. علاوه بر این موارد، تیم‌ها نیز نسبت به یکدیگر شناخت خوبی نخواهند داشت  و باید در آنالیز خود بگویند حریف، 25 روز قبل به این صورت بوده است.

وی در ادامه درخصوص برنامه این تیم در تعطیلات باقی‌‌مانده لیگ تا پیش از مصاف با ملوان، گفت:‌ ما سه بازی دوستانه در برنامه‌مان قرار دادیم که یکی از این مسابقات انجام شد. در ادامه نیز قرار است امروز با تیم استقلال شوشتر و روز چهارشنبه نیز با تیم استقلال ملاثانی دیدار کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار