تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۴۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تودیع و معارفه رئیس دانشگاه بهبهان برگزار شد
دکتر سید نژاد بصورت رسمی طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان معرفی شد
خوزنیوز: مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی بهبهان روز دوشنبه با حضور مسئولین کشوری ، استانی و شهری در آمفی‌تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ محمد روشن معاون پارلمانی وزیر علوم ، زراء نژاد رئیس مشاوران استاندار خوزستان، رعایائی سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، شفیعی مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان، محمد باقر شریعتی نماینده شهرستان ، ملک خدائی فرماندار بهبهان از حاضران در این مراسم بودند.

شفیعی در ابتدای این مراسم با بیان کلام پیامبر اکرم به دستیابی مردان پارس به علم حتی در ثریا افزود: هم اکنون به برکت نظام مقدس اسلامی آمار دانشجویان ما از مرز 4 میلیون و 600 نفر هم متجاوز شده است. وی از مشارکت علمی بالا همزمان با بیرون آمدن آموزش عالی از انحصار سخن گفته  و هر فردی که در حال تلاش و تحصیل علم باشد را یک مجاهد در راه علم نام برد.

ملک خدایی فرماندار شهرستان نیز با اشاره به لزوم ارتباط تنگاتنگ فرمانداری و دانشگاه به دکتر سید نژاد یادآوری نمود: از شناخت محیط اطراف خود غفلت نکند و تعامل سازنده ای با دستگاه های اجرایی شهرستان داشته باشد .وی از حاشیه و حاشیه سازی بعنوان سم مهلکی در عدم نیل به ارتقاء علمی و رضایت افکار عمومی نام برد و صمیمانه درخواست نمود که دانشگاه از حاشیه ها دوری گزیند.

سید نژاد سرپرست دانشگاه در ابتدای سخنان خود با تبریک اعیاد و تسلیت فاجعه منا  از زحمات روسای پیشین دانشگاه منجمله دکتر توکلی تشکر نمود و برنامه های خود برای توسعه دانشگاه را ارائه نمود. وی مهم ترین مشکلات پیش روی خود را منابع مالی عنوان نمود و با توجه به نسبت تعداد دانشجو به هیئت علمی و کارمند ،خواستار حمایت های مالی وزارت شد. ارتقاء اعضای هیئت علمی و درآمد زائی از دیگر اهدافی بود که وی در سخنان خود به آن اشاره نمود.

شریعتی نماینده شهرستان نیز با تشکر از اقدامات انجام گرفته در دوره های قبل علی الخصوص دکتر توکلی برای دکتر سید نژاد نیز آرزوی موفقیت نمود.

وی از عقب ماندگی بهبهان نسبت به سایر شهرهای استان اشاره نمود و به تجلیل از خدماتی پرداخت که خیر بزرگ حاج محمد جعفر بهبهانیان در این شهرستان بنا نموده است . وی ضمن اعلام اینکه 85 درصد این دانشگاه توسط خیر ساخته شده است از وزیر علوم تقاضای حمایت های ویژه ای نسبت به دانشگاه نمود. شریعتی در فرازی از سخنان خود به سرانجام برجام در مجلس نیز اشاره نمود که به خواست مردم و در این فضای تلطیف شده مطمئنا با رای بالایی به نتیجه خواهد رسید.

روشن نیز در سخنان خود از زحمات دکتر توکلی تشکر نموده و خواستار ادامه حمایت های مسئولین حاضر در مراسم  از آموزش عالی استان شد.

وی مهم ترین عامل پیشرفت را تدوین سند چشم انداز توسعه دانشگاه دانسته و ضمن برشمردن مراتب علمی و اخلاقی دکتر سید نژاد ، وی را از گزینه های مناسب جهت مدیریت این دانشگاه معرفی نمود. وی با اشاره به ارتقاء جایگاه علمی ایران در موسسات علمی بین المللی و همچنین مقام دومی در میان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد خواستار گام نهادن دانشگاه در این مسیر رشد  شد.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی دانشگاه از سوی دکتر روشن به دکتر سیدنژاد اعطا گردید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
1
1
عشق است دکتر سیدنژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
0
باز هم تبریک به دکتر سیدنژاد عزززززززییییززززززز
:
:
:
آخرین اخبار