تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر:
کشتارگاه صنعتی دام و طیور در رامشیر احداث می‌شود
یک کشتارگاه صنعتی دام و طیور برای تأمین نیازهای منطقه و ایجاد اشتغال در این شهرستان احداث می‌شود
فرماندار رامشیر گفت: یک کشتارگاه صنعتی دام و طیور برای تأمین نیازهای منطقه و ایجاد اشتغال در این شهرستان احداث می‌شود.

سعید فیوضی با اشاره به تأکید استاندار خوزستان بر روی مسئله ایجاد فرصت‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها عنوان کرد: در همین راستا و با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای این شهر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، گردشگری و فرهنگی، مکاتباتی با اتاق بارزگانی آبادان در زمینه سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی منطقه صورت گرفت که خوشبختانه این نهاد نیز از این طرح استقبال کرد.

وی افزود: شهرستان رامشیر با توجه به موقعیت و جایگاهی که در جغرافیای استان دارد و با برخورداری از ظرفیت‌های بالای کشاورزی و صنعتی، محل امن و مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود به همین دلیل خوشبختانه در این زمینه نیز گام‌های بسیار مثبتی برداشته‌شده است.

فیوضی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی در راستای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف با اتاق بازرگانی آبادان انجام گرفته است. بر همین اساس در نظر داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در این شهر همچون رودخانه جراحی و پارک بزرگ در منطقه مشراگه، طرح‌هایی باهدف جذب گردشگر اجرا شود.

فرماندار رامشیر همچنین با اشاره به احداث یک کشتارگاه صنعتی دام و طیور نیز اظهار کرد: به‌طور حتم با احداث این کشتارگاه علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی، می‌توان نیاز منطقه به این محصول را تأمین کرد. با احداث این کشتارگاه وضعیت اقتصادی مرغداری‌های موجود فعال در منطقه نیز رونق خواهد گرفت.

فیوضی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی نیز در راستای احداث کارخانه‌های کوچک صنایع جانبی همچون بسته‌بندی محصولات کشاورزی و یا کارخانه رب گوجه صورت گرفته است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا ظرفیت‌ها بالا رفته به دور از برداشت‌های تنگ‌نظرانه، از هر اقدامی برای توسعه بیش از پیش رامشیر حمایت کنیم.

فیوضی یادآور شد: برای اینکه بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم نیاز است همه مسئولان وظیفه خود را به‌درستی انجام داده و نمایندگان نیز در راستای اعتلای شهرستان تلاش کنند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار