تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین فرماندهی هنگ مرزی خرمشهر تاکید کرد:
لزوم هوشیاری مرزنشینان در حفاظت از مرز‌ها
استکبار اکنون به آموزش برای ایجاد نا‌امنی در مرز‌ها می‌پردازند و همه باید دراین راستا هوشیار باشیم
جانشین فرماندهی هنگ مرزی خرمشهر گفت: استکبار اکنون به آموزش برای ایجاد نا‌امنی در مرز‌ها می‌پردازند و همه باید دراین راستا هوشیار باشیم.

صبح امروز و به مناسبت هفته نیروی انتظامی نشستی با حضور امام جمعه مینوشهر، جانشین فرماندهی هنگ مرزی خرمشهر با مرزنشینان با عنوان«نشست مشترک مرزبانان، با سران طوایف، ریش سفیدان و متنفذین محلی» در مسجد«آل یاسین» مینوشهر برگزار شد.

جانشین فرماندهی هنگ مرزی خرمشهر در این نشست، اظهار کرد: در کشور ما با وجود وسعت و تعدد مرزهای آبی و خاکی، تدابیر امنیتی برای حفظ امنیت پایدار در این سرحدات به کار گرفته شده است.

هوشنگ گودرزی با اشاره به نا‌امنی‌های ایجاد شده در کشورهای منطقه، مانند عراق و سوریه توسط گروهک‌های تکفیری، عنوان کرد: استکبار اکنون نیز به آموزش برای ایجاد نا‌امنی در مرز‌ها می‌پردازند و همه باید در این راستا هوشیار باشیم.

وی از تلاش دشمنان برای تعدی به مرزهای کشور از طریق جوانان هشدار داد و متذکر شد: دشمن برای جوانان برنامه‌ریزی کرده است و همین برنامه‌های ایجاد شده در فضای مجازی از جمله تلاش‌های آن‌ها برای براندازی کیان خانواده و نیل به اهداف خود است.

جانشین فرماندهی هنگ مرزی خرمشهر، مرزنشینان را مرزبانان واقعی خواند و خاطرنشان کرد: همه با هم باید وارد میدان عمل برای حفظ امنیت مرز‌ها شویم و انتظار ما از مردم این است که همکاری بسیار خوبی در این راستا با نیروهای مرزبانی داشته باشند.

گودرزی در پایان به برنامه‌های هنگ مرزی به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ارائه خدمات رایگان درمانی به مرزنشینان، تعامل با ادارات، اهدای خون، دیدار با امام جمعه مینوشهر، دیدار با فرماندار و تقدیر از پرسنل برگزیده مرزبانی از جمله اقدامات دیگری است که هنگ مرزی خرمشهر به مناسبت این هفته اجرایی کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار