تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۵۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سوانح رانندگی در شهر گتوند 30 درصد کاهش یافت
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گتوند از کاهش 30 درصدی سوانح رانندگی در محدوده شهری گتوند در سالجاری خبر داد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گتوند از کاهش 30 درصدی سوانح رانندگی در محدوده شهری گتوند در سالجاری خبر داد.

یحیی علیدادی صبح سه شنبه در حاشیه تمرین موتورسواران قانونمند افزود: افزایش 10 درصدی اعمال قانون رانندگان متخلف در گتوند موجب کاهش سوانح رانندگی در محدوده شهری گتوند شده است.

وی ضمن انتقاد از تردد خودروهای سنگین در سطح شهر گتوند گفت:با همکاری
فرمانداری و شهرداری گتوند پارکینک خودروهای سنگین در خارج از شهر مراحل پایانی ساخت را طی می کند و با افتتاح آن در آینده نزدیک از تردد و پارک خودروهای سنگین در سطح این شهر جلوگیری خواهد شد.

علیدادی همچنین از راه اندازی واحد صدور گواهینامه ، سامانه ثبت ورفع شکایات مراجعان تعویض پلاک وسایل نقلیه و حذف سرعت کاه های غیر مجاز در گتوند خبر داد و افزود: به زودی آموزشگاه رانندگی پایه دوم و موتورسیکلت نیز در شهر گتوند راه اندازی می شود.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی تمرین موتورسواران قانونمند در گتوند برگزار شد.

رییس پلیس راهور گتوند هدف از این تمرین را گسترش فرهنگ صحیح استفاده از موتورسیکلت و تشویق موتورسواران قانونمند ، نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت برگزار شد.

یحیی علیدادی افزود:فرهنگ سازی در جامعه و استفاده صحیح از وسایل نقلیه به وی‍‍‍‍ژه موتورسیکلت یکی از مهمترین موارد کاهش تصادف در کشور بوده و ساده ترین راه برای کاهش خطرات تهدید کننده جان موتورسواران استفاده از کلاه ایمنی می باشد.

وی برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک و تجلیل از رانندگان نمونه را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: رعایت و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی، نداشتن نمره منفی، نداشتن سابقه تصادف و تخلف رانندگی ملاک انتخاب رانندگان نمونه می باشد.

در این آیین که به همت پلیس راهور گتوند برگزار شد، با تجلیل از موتورسواران قانونمند به تعدادی از آنها کلاه ایمنی اهدا شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان گتوند نیز در این آیین استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسیکلت سواران را ضروری دانست وگفت:با استفاده از کلاه ایمنی از وارد آمدن صدمات مغزی و ضربه به سر جلوگیری می شود.

اسماعیل عزتی پور همکاری مردم با نیروی انتظامی را سبب رونق کار و کیفیت بخشی به فعالیت ها و تلاش های این نیرو در راستای تامین امنیت پایدار برای مردم و جامعه دانست.

در این آیین موتورسواران قانونمند به اجرای تمرین پرداختند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار