تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۵۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر دو جان باخته آبادانی حادثه منا امروز به اهواز منتقل می شود
پیکرهای پاک حسین بیت غانم و امین باوی از جانباختگان آبادانی حادثه منا سه شنبه (امروز) از طریق فرودگاه مهرآباد تهران به اهواز منتقل می شوند
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:پیکرهای پاک حسین بیت غانم و امین باوی از جانباختگان آبادانی حادثه منا سه شنبه (امروز) از طریق فرودگاه مهرآباد تهران به اهواز منتقل می شوند.

عزیزالله شهبازی سه شنبه افزود: پیکر دو جانباخته فاجعه منا که اخیرا شناسایی شدند، امروز از عربستان سعودی به کشور منتقل شده و هم اکنون در فرودگاه مهرآباد تهران است.

وی اظهار داشت: پس از انجام شناسایی مجدد اجساد از سوی پزشکی قانونی مستقر در فرودگاه مهرآباد، این اجساد بعد از ظهر امروز به خوزستان منتقل می شوند.

شهبازی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته آیین استقبال از پیکر پاک این دو عزیز از دست رفته با حضور جمعی از مسولان استانی برگزار می شود.

فرماندار ویژه آبادان همچنین از تشکیل ستاد استقبال، تشییع و تدفین پیکر جانباختگان آبادانی حادثه منا در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: محلی در جوار شهدای سینما رکس آبادان برای دفن در نظر گرفته شده است ولی پیکر جان باختگان با نظر خانواده های آنان خاکسپاری می شود.

معاون استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد، پیکر سایر جان باختگان آبادانی فاجعه منا نیز طی روزهای آینده شناسایی شده و به کشور منتقل شود.

شهبازی گفت: پیکر عبدالستار شنیور نصاری روز گذشته بنا به وصیت وی در مکه مکرمه دفن شد و با توجه به درخواست عشایر و طایفه ها منطقه برای برگزاری مراسم در خور شان جانباختگان حادثه منا، این مراسم هفته آینده برگزار می شود.

عبدالستار شنیور نصاری، حسین بغلانی، حسین بیت غانم به همراه سه تن از گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) آبادان به نام های محمدسعید سعیدی زاده، امین باوی و فواد مشعلی در حادثه منا جان باختند.

465 زائر ایرانی، روز عید قربان در فاجعه منا جان خود را از دست دادند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
زرگانی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
الله یرحمه الشهید الحاج امین الباوی الحرب
میاحی
|
United States of America
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
نعزي عشيرة الباوية بلشهيد حاج امين الباوي اخوكم المياحي من مدينة شوش
:
:
:
آخرین اخبار