تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری:
حوزه‌های علمیه و طلاب از لشکرهای امام زمان(عج) هستند
نماینده ولی فقیه در استان گفت: حوزه‌های علمیه و طلاب از لشکرهای امام زمان(عج) هستند
نماینده ولی فقیه در استان گفت: حوزه‌های علمیه و طلاب از لشکرهای امام زمان(عج) هستند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در مراسم عمامه‌گذاری طلاب این شهرستان اظهار کرد: حوزه علمیه رامهرمز یکی از حوزه‌های علمیه موفق استان است و مطمئنا در آینده مجتهدینی در این حوزه‌ها طلوع کرده که در سطح استان و کشور خواهند درخشید.

وی ادامه داد: افتخار ما در کشور جمهوری اسلامی فرمانبرداری از امیرالمومنین و اولیای معصومش و اسلام ناب محمدی است تا پرچم ولایت علی(ع) در سراسر عالم به اهتزاز درآید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعه غدیر عنوان کرد: آنانی که بیعت غدیر را شکستند، ضرر کردند ولی ملت رشید و بیدار ایران به این بیعت پایبند و وفادار هستند.

وی همچنین عنوان کرد: اطراف ما، تمام کشورها در آتش فتنه می‌سوزند اما نوک پیکان مبارزه با استکبار، ایران است.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: اگر امروز بیداری اسلامی در منطقه و جهان در حال شکل گیری و گسترش است، همه به برکت ولایت فقیه و داشتن یک رهبر شجاع، آگاه و قدرتمند است.

موسوی جزایری در پایان بیان کرد: حوزه‌های علمیه و طلاب از لشکرهای امام زمان(عج) هستند و ملت ایران در ظل عنایات پرچم امام عصر(عج) قرار دارد که باید از آن حفظ و حراست کنیم.

در مراسم عمامه گذاری طلاب رامهرمز، امام جمعه، فرماندار، روحانیون، مسولان شهری و مردم متدین و نماز گذار حضور داشتند که 9 نفر از طلاب این شهرستان ملبس به لباس روحانیت شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار