تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۵۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان خبر داد:
آموزش مدیریت اسلامی در اولویت برنامه‌های کانون پرورش فکری خوزستان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، آموزش اسلامی را در اولویت برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری استان عنوان کرد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، آموزش اسلامی را در اولویت برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری استان عنوان کرد.

غلامرضا شنبدی صبح امروز در بخش نخست گردهمایی سراسری مربیان مسئول مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر آشنایی مربیان مسئول کانون با اصول مدیریت و برنامه‌ریزی تأکید کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به فراهم کردن زمینه‌ مشارکت هر چه بیشتر مربیان مسئول در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های کانون استان افزود: در این راستا وظیفه خود دانستیم دانش مربیان مسئول خود را با برگزاری گردهمایی آموزشی با اصول مدیریت و برنامه‌ریزی بالاتر ببریم.

در ادامه، نویسنده کتاب اصول مدیریت آموزشی و اسلامی با اهدای 52 کتاب به مسئولان شرکت کننده در این گردهمایی به آموزش اصول مدیریت و برنامه‌ریزی در سه بخش اصول مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری در سازمان‌های فرهنگی پرداخت.

در بخش دوم این گردهمایی، مسئولان و کارشناسان ستادی کانون به ارائه گزارش بخش‌های مختلف پرداختند و مربیان مسئول به نمایندگی از کارکنان مراکز سؤالات خود را از واحدها ارائه کردند.
:
:
:
آخرین اخبار