تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخاب دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان هماهنگ کننده و اجرای برنامه‌های هفته سلامت روان در کشور
در سال جاری با ابلاغ دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان هماهنگ کننده، برنامه ریزی و اجرای برنامه های هفته مذکور در سطح کشور انتخاب شده است
خوزنیوز: رضا دواساز ایرانی مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هفته آخر مهر ماه هرسال به عنوان هفته سلامت روان نامگذاری شده است و برنامه های متنوعی در این خصوص در سطح کشور برگزار می‌گردد.

به گزارش خوزنیوز؛ دواساز ایرانی اظهار کرد: در سال جاری با ابلاغ دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان هماهنگ کننده، برنامه ریزی و اجرای برنامه های هفته مذکور در سطح کشور انتخاب شده است.

مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد دانشگاه افزود: بعد از این ابلاغ هماهنگی های لازم در معاونت بهداشت دانشگاه صورت گرفت و دانشگاه اقدام به طراحی، چاپ و انتشار پوستر هفته سلامت روان سال 94 نمود.

وی گفت: همچنین با توجه به شعار جهانی هفته سلامت روان با عنوان «حفظ کرامت انسانی در سلامت روان» بسته آموزشی مربوطه نیز در راستای شعار هفته جهانی سلامت روان تهیه و برای تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ارسال شد.

دواساز ایرانی در پایان گفت: موضوعات این بسته آموزشی که در قالب کتابچه تهیه شده است شامل: اخلاق در سلامت روان، انگ زدایی، نقش ارتباط در سلامت روان، قانون در سلامت روان، مشتری مداری و سلامت روان، حقوق شهروندی و سلامت روان و مدیریت و سلامت روان می‌باشد.
:
:
:
آخرین اخبار