تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازسازی كامل بخش ICU جنرال بیمارستان رازی
با اجرای طرح نظام تحول سلامت تقریبا 70درصد از بخش های بستری بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفتند و در آینده نزدیک دیگر بخش‌های بیمارستان نیز مورد بازسازی قرار خواهند گرفت
خوزنیوز: مدیر بیمارستان رازی اهواز گفت: بیمارستان رازی اهواز یکی از بیمارستان های پیشرو در اجرای طرح ارتقا هتلینگ در راستای طرح نظام سلامت است.

به گزارش خوزنیوز؛ سلیمان کمایی اظهار داشت: بیمارستان رازی اهواز با قدمتی بیش از 70 سال یکی از بیمارستان های قدیمی اهواز است که در طرح تحول نظام سلامت بخش های مختلف آن مورد بازسازی قرار گرفت که هم اکنون بخش آی سی یو جنرال این بیمارستان بطور کامل بازسازی و استانداردسازی شد و  آماده خدمت رسانی به بیماران است.

مدیر بیمارستان رازی اهواز با بیان اینکه این بیمارستان پتانسیل بسیار زیادی در ارائه خدمت به مردم را دارد، گفت: با اجرای طرح نظام تحول سلامت تقریبا 70درصد از بخش های بستری بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفتند و در آینده نزدیک دیگر بخش‌های بیمارستان نیز مورد بازسازی قرار خواهند گرفت.

کمایی در پایان گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح های ماندگار دولت تدبیر و امید است که رضایتمندی بسیار بالایی را در بین مردم ایجاد کرده است.
:
:
:
آخرین اخبار