تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید هیات سرمایه گذار فرانسوی از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)
یک هیأت سرمایه گذاری فرانسوی در ادامه بازدید قبلی خود از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به منظور بررسی زمینه سرمایه گذاری در احداث پایانه کانتینری با مسئولین این مجتمع بزرگ بندری دیدار کردند
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: یک هیأت سرمایه گذاری فرانسوی در ادامه بازدید قبلی خود از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به منظور بررسی زمینه سرمایه گذاری در احداث پایانه کانتینری با مسئولین این مجتمع بزرگ بندری دیدار کردند.

گرایلو ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این گروه سرمایه گذار فرانسوی ضمن بازدید از این مجتمع بندری و بررسی فعالیت های جاری در بخش های عملیاتی، طی نشست مشترکی با رؤسای ادارات امور بندری و بازرگانی و سرمایه گذاری، در خصوص مزیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل کانتینری گفت و گو کرده و ابعاد مختلف سرمایه گذاری در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این هیأت در ادامه بازدید خود، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نیز دیدار کرد و ضمن اشاره به مزیت های کم نظیر این مجتمع بزرگ بندری، در خصوص بهره گیری از فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در زمینه های مساعد فعالیت، گفت و گو کرد.

گرایلو با اشاره به پیشگامی این مجتمع بزرگ بندری در جلب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی تصریح کرد: مجموعه پروژه های بزرگ سرمایه گذاری انجام شده در بخش های ترانزیت مواد نفتی، تصفیه روغن و شکر خام از مصادیق بارز این سرمایه گذاری ها به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به فاز های بعدی توسعه این مجتمع بندری از جمله اراضی 600 هکتاری، بیان کرد: با جذب مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی، این مجتمع بندری توان آن را دارد به بزرگترین کانون پشتیبانی خدمات بندری و دریایی کشور مبدل شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: بندر امام
:
:
:
آخرین اخبار