تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۵۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیركل حج و زیارت خوزستان:
پیگیر انتقال دیگر پیکرهای جانباختگان خوزستانی به استان هستیم
مديركل حج و زيارت خوزستان با بیان اینکه پیکر مطهر شهید امین باوی در تهران است، گفت: پیگیر آن هستیم که دیگر پیکرهای جانباختگان وارد استان شوند
مديركل حج و زيارت خوزستان با بیان اینکه پیکر مطهر شهید امین باوی در تهران است، گفت: پیگیر آن هستیم که دیگر پیکرهای جانباختگان وارد استان شوند.

ناصر حویزاوی در حاشيه مراسم استقبال از پیکر شهید مدافع حرم در سوریه (علیرضا قنواتی) و شهید جان باخته منا(حسن بیت غانم) كه روز سه شنبه 14 مهر در فرودگاه اهواز برگزار شد، در استان خوزستان 7 نفر از حجاج در حادثه منا از دنیا رفتند که شش نفر آنها از شهرستان آبادان و یک نفر از شهرستان اهواز است.

وي افزود: از میان جان باختگان آبادان سه نفر آنها از  کاروان قرآنی و سه نفر دیگر از زائرین بیت الله الحرام هستند. امروز پیکر شهید حسن بیت غانم به همراه پیکر شهید علیرضا قنواتی با حضور مسئولان تشییع شد.

حويزاوي ادامه داد: پیکر مطهر شهید امین باوی در تهران است که امروز یا فردا به استان اعزام خواهد شد. مابقی جانباختگان ما کماکان مفقود هستند. مرحوم عبدالستار نصاری بر اساس وصیتی که کرده بود دیروز در مکه مکرمه خاکسپاری شد. پیگیر آن هستیم که بقیه پیکرهای جانباختگان وارد استان شوند. با هماهنگی فرمانداری آبادان مراسم خاکسپاری شهید حسن بیت غانم در این شهرستان انجام خواهد شد.

استان خوزستان 7 زائر خود را در فاجعه منا از دست داد؛ فواد مشعلی، امین باوی، حسین بغلانی، اکبر قمری، محمدسعید سعیدی‌زاده، حسن بیت‌غانم و عبدالستار نصاری جانباختگان فاجعه منا از استان خوزستان هستند.

همچنین فواد مشعلی، امین باوی و محمدسعید سعیدی‌زاده از کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع از سوی بعثه مقام معظم رهبری بوده‌اند که در این فاجعه جان خود را از دست دادند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار