تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مسابقات رالی شهری خانوادگی در آبادان
این مسابقات روز جمعه (17 مهرماه) در قالب دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد
رقابت های رالی شهری خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی آبادان برگزار می شود.

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه (17 مهرماه) در قالب دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این رقابت به میزبانی اداره ورزش و جوانان آبادان و همچنین هیات موتورسواری و اتومبیلرانی این شهرستان برگزار می شود. ما هفته گذشته نیز رقابت های موتورسواری اسلالوم همگانی استان را در این شهرستان برگزار کردیم.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گفت: همزمان با این مسابقات تعدادی از جانبازان و ایثارگران استان نیز در این رقابت ها حضور پیدا می کنند که نحوه محاسبه امتیازات این نفرات با دیگر شرکت کنندگان متفاوت خواهد بود و نفرات برتر جانبازان و ایثارگران به رقابت های قهرمانی کشور که آذرماه در شهرستان رامسر استان مازندارن برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

وی عنوان کرد: حضور در این مسابقه برای عموم آزاد و به صورت رایگان است و علاقه مندان سراسر استان تنها با داشتن بیمه ورزشی اتومبیلرانی می توانند برای حضور در این رقابت ثبت نام کنند. این مسابقات برای نخستین بار است که در آبادان و با هدف ترویج فرهنگ ترافیک و ایمنی برگزار می شود.

جوانمردی بیان کرد: جا دارد از تمام افرادی که در برگزاری این مسابقات، هیات استان را همراهی می کنند، تشکر کنم. هدف ما از برگزاری این مسابقات، ارتقا وضعیت هیات استان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار