تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
12نفر از طلاب اهواز ملبس به لباس روحانیت شدند
در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، شامگاه سه شنبه 12 نفر از طلاب حوزه علمیه سفیران حضرت ولیعصر(عج) اهواز به لباس روحانیت ملبس شدند
در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، شامگاه سه شنبه 12 نفر از طلاب حوزه علمیه سفیران حضرت ولیعصر(عج) اهواز به لباس روحانیت ملبس شدند.

در این آیین که با شرکت جمع بسیاری از مردم و خانواده های طلاب در مسجد اعظم اهواز برگزار شد آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری طلاب را به عمامه و لباس روحانیت ملبس کرد.

12نفر از طلاب اهواز ملبس به لباس روحانیت شدند

در این آیین که در چارچوب یازدهمین گردهمایی بزرگ طلاب و مبلغان حوزه علمیه سفیران حضرت ولیعصر(عج) به مناسبت دهه ولایت و گرامیداشت عید غدیر خم برنامه ریزی شده بود مدیحه سرایی در وصف امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

جمعه گذشته نیز در آیینی 50طلبه حوزه های علمیه امام خمینی(ره)، آل طیب، فاطمیون، سفیران امیدیه، امیرمؤمنان(ع)، مدرسه علمیه هفتکل، با سپری کردن دوره های آموزشی و دینی ملبس به لباس روحانیت شدند.

این آیین روز جمعه و در روز پایانی سومین همایش بین المللی ولایت با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و 25 شخصیت علمی از هشت کشور جهان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام نورالله طبرسی رئیس ستاد اقامه نماز صبح خوزستان و جمعی دیگر از فضلا و روحانیان خوزستان حضور داشتند.

در حوزه علمیه سفیران حضرت ولیعصر(عج) افزون بر 250طلبه در سطوح مختلف تحصیل می کنند.

در دهه ولایت در مجموع 170نفر از طلاب خوزستان در مناطق مختلف استان به لباس روحانیت ملبس شدند.

هم اینک در بیشتر شهرهای خوزستان از جمله اهواز، دزفول ، آبادان، شوش ، اندیمشک ، بهبهان ، شوشتر ، رامهرمز ، خرمشهر ، دشت آزادگان و ماهشهر حوزه های علمیه برادران و خواهران فعال است.

به گفته حجت الاسلام مسعود بهرام پور مدیر حوزه های علمیه خوزستان، این استان نیازمند 10 هزار روحانی متعهد و فاضل برای ترویج هرچه بیشتر سبک زندگی اسلامی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار