تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور صنایع دستی خوزستان در نمایشگاه روز ملی روستا
میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه روز ملی روستا که از سوی وزارت کشور در تهران برپا شده در بخش معرفی داشته‌های صنایع دستی حضوری پررنگ دارد
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از حضور پررنگ میراث فرهنگی و صنایع دستی خوزستان در نمایشگاه روز ملی روستا در تهران خبر داد.

امیرعباس کاویانی اظهار کرد: میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه روز ملی روستا که از سوی وزارت کشور در تهران برپا شده در بخش معرفی داشته‌های صنایع دستی حضوری پررنگ دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و تا جمعه شب ادامه خواهد داشت مضیف عشایر عرب و چادرهای بختیاری در نمایشگاه به عنوان سکونت‌گاه‌های عشایر استان برپا شده است.

کاویانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه محصولات کشاورزی، صنعتی و تولیدات روستایی استان مانند ذرت، شکر، قند، برنج، کنجد، مرکبات، رب انار، دوغ محلی، ارده و... عرضه می‌شود.

وی درباره حضور صنعتگران صنایع دستی خوزستان در این نمایشگاه افزود: حضور صنایع دستی مانند خراطی، میناکاری، احرامی، گلیم، حصیر، کپو و... در این نمایشگاه بسیار چشم‌گیر است و از سوی بازدیدکنندگان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

کاویانی درباره معرفی مناطق گردشگری خوزستان در این نمایشگاه نیز توضیح دادذ: در این نمایشگاه کتاب خوزستان به روایت تصویر نیز بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود که دارای تصاویری ناب از مناطق گردشگری استان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار