تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان خبر داد:
آمادگی 50 هیئت برای برگزاری مراسم اربعین در هندیجان
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان از آمادگی 50 هیئت برای برگزاری مراسم‌های ماه محرم و صفر در این شهرستان خبر داد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان از آمادگی 50 هیئت برای برگزاری مراسم‌های ماه محرم و صفر در این شهرستان خبر داد.

سید حسن ساداتی امروز اظهار کرد: به توجه به بافت مذهبی این شهرستان همه ساله شاهد برپایی مجالس عزاداری در سطح وسیعی از شهرستان و روستاهای تابعه هستیم.

وی افزود: امسال نیز با توجه به اتفاقات پیش آمده توسط دولت وهابی آل سعود برای حاجیان در خانه خدا و منا، مردم با شوق و عشق و علاقی خاصی در حال تدارک برپایی مراسم‌های ماه محرم و صفر به‌ویژه اربعین حسینی هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی به‌ویژه شهرستان هندیجان امسال با برپایی مجالس عزاداری در ماه محرم و صفر و همچنین با شرکت فعال در مراسم اربعین حسینی دنیا را شگفت زده خواهد کرد.

ساداتی اضافه کرد: امت اسلامی امسال به دنیا نشان خواهند داد که شیعه در همه نقاط دنیا آمادگی دارد با امنیت کامل جمعیت عزادار و اجتماع چند میلیونی را بدون کوچکترین تلفاتی اداره کند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با توجه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با عنایات ائمه معصوم شاهد برگزاری مراسم‌هایی در شان اهل بیت(ع) و در راس آنها سالار شهیدان در سطح شهرستان باشیم.

ساداتی افزود: پیش بینی می‌شود تعداد هیئت‌های مذهبی برگزار کننده عزاداری در شهرستان افزایش یابد که تاکنون بیش از 50 هیئت آمادگی خود را برای برپایی مراسم اعلام کرده‌ است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان در پایان بیان کرد: ما هر ساله شاهد برگزاری باشکوه‌تر این مراسم‌ها از سال گذشته آن هم با کمک‌های مردمی در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه هستیم که این مطلب نشان از عشق و ارادت مردم به سالار شهیدان و 72 یار وفادار آن حضرت است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار