تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل کشتارگاه صنعتی اهواز:
کارگران اخراجی کشتارگاه سنتی اهواز مشغول به فعالیت شدند
کارگران کشتارگاه سنتی اهواز که به علت تغییر کاربری از کار خود اخراج شده بودند در حال حاضر با همکاری شهرداری مشغول به فعالیت شدند
مدیرعامل کشتارگاه صنعتی اهواز گفت: کارگران کشتارگاه سنتی اهواز که به علت تغییر کاربری از کار خود اخراج شده بودند در حال حاضر با همکاری شهرداری مشغول به فعالیت شدند.

البرز کریمی اظهار داشت: کارگران اخراج شده از کشتارگاه سنتی با همکاری شهرداری اهواز در بخش‌های مختلف خدمات شهری مشغول به فعالیت شدند.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی اهواز  افزود: کارگران اخراجی 130نفر بودند که تا کنون 110نفر از آنان مشغول فعالیت و 20نفر از آنان نیز به زودی مشغول به کار می‌شوند.

وی تاکید کرد: سابقه فعالیت برخی از کارگران بسیار بالا بوده و اگر از همان ابتدا برای آنان بیمه در نظر گرفته می‌شد اکنون آنان بازنشسته می‌شدند.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی اهواز عنوان کرد: شهرداری اهواز به منظور اشتغال کارگران اخراجی کشتارگاه سنتی بسیار پیگیری کرد که خوشبختانه زمینه فعالیت دوباره آنان را فراهم کرد.

کریمی اظهار داشت: موضوعات بهداشتی برای سلامت شهروندان برای ما دارای الویت ویژه بوده برای همین کشتار دام باید در شرایط کامل بهداشتی انجام شود.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی اهواز افزود: 9دامپزشک نیز به منظور سلامت دام و طریقه کشتار بهداشت آن‌ها در کشتارگاه صنعتی خوزستان مشغول به فعالیت هستند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار