تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
راه‌اندازی مجدد کارخانه قند شوش انجام می‌شود
موانع و مشکلات راه‌اندازی کارخانه قند شوش با حضور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت و به‌زودی شاهد راه‌اندازی مجدد این کارخانه با ارزش هستیم
فرماندار شوش گفت: موانع و مشکلات راه‌اندازی کارخانه قند شوش با حضور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت و به‌زودی شاهد راه‌اندازی مجدد این کارخانه با ارزش هستیم.

رضا نجاتی اظهار داشت: خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده موانع و مشکلات راه‌اندازی کارخانه قند شوش مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای خوبی در راستای رفع این مشکلات مطرح شد.

وی افزود: شهرستان شوش با وجود راه‌های ترانزیتی مناسب و همچنین همجواری با کشورهایی نظیر عراق با تکیه بر توان بالای کشاورزی خود می‌تواند در جذب سرمایه از طریق صادرات بسیار خوب عمل کند.

فرماندار شوش گفت: راه‌اندازی کارخانه قند شوش با بررسی‌های انجام شده و جدول تعیین زمان‌بندی حداکثر تا سال آینده احیا می‌شود.

نجاتی اظهار داشت: شهرستان شوش قطب کشاورزی خوزستان بوده که با راه‌اندازی آن می‌توانیم به اشتغال جوانان این شهرستان کمک شایانی کنیم.

وی افزود: اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار برای بازساری و احیای کارخانه قند شهرستان شوش در نظر گرفته شده و مقرر شد مابقی اعتبارات لازم نیز به زودی پرداخت شود.

فرماندار شوش گفت: راه‌اندازی این کارخانه یک رویداد مهم اقتصادی در منطقه شمال خوزستان خواهد بود که نقش بسیار مهمی در اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی و نیز توسعه کشاورزی دارد.

وی عنوان کرد: احیای مجدد این کارخانه سبب انگیزه برای کشاورزان به منظور کاشت دوباره چغندرقند می‌شود و از این نظر نیز شاهد رونق بخش کشاورزی خواهیم بود.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
0
خیییلی عالیه طرح خوبیه
:
:
:
آخرین اخبار