تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت هفته تربیت‌بدنی؛
همایش ورزش صبحگاهی کارکنان دولت در اهواز / عکس
همایش ورزش صبحگاهی کارکنان دولت به مناسبت آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش، صبح امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد
همایش ورزش صبحگاهی کارکنان دولت به مناسبت آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش، صبح امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

این همایش با حضور پرشور و گسترده کارکنان ادارات دولتی استان خوزستان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری و مدیرکل و معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این همایش با لباس ورزشی و نظم خاصی به اجرای نرمش و ورزش صبحگاهی پرداختند.

فرامرز کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این همایش طی سخنانی گفت: ورزش در سلامت جسمی و روحی کارکنان ادارات نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و در ساعات کاری سبب ارتقای بازدهی و عملکرد مطلوب کارکنان می‌شود.

وی با بیان این‌که برنامه‌های متنوعی را برای ورزش کارکنان در نظر داریم، افزود: بر همین اساس طرح ورزش صبحگاهی کارکنان ادارات و نهادهای دولتی استان را با هدف نهادینه کردن ورزش در ارگان‌های دولتی و افزایش سلامت عمومی کارکنان، آماده کرده‌ایم و طی روزهای آینده به استانداری ارسال خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: امیدوارم کارکنان بیشتر به ورزش روی بیاورند و از این طریق نشاط، شادابی و سلامتی بیشتری در محیط کار و زندگی خود پیدا کنند.

در پایان این مراسم به 50 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار