تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح آموزش 20 هزار همیار پلیس در دزفول آغاز شد
به مناسبت هفته نیروی انتظامی آموزش 20 هزار همیار پلیس در دزفول آغاز شد
به مناسبت هفته نیروی انتظامی آموزش 20 هزار همیار پلیس در دزفول آغاز شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول روز چهارشنبه در همایش همیاران و فرهنگیاران پلیس در سالن عمران شهرداری گفت:همیاران پلیس با همکاری آموزش و پرورش ضمن فراگیری آموزش های لازم به عنوان جانشین پلیس وارد عمل می شوند.

سرگرد تورج کردعلیوند گفت:در سه سال گذشته 70 هزار دانش آموز دزفولی همیار پلیس شدند.

وی همچنین از کاهش شش درصدی تلفات ناشی از سوانح رانندگی در شهر دزفول خبر داد و گفت:این کاهش تلفات حاصل رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، نظارت مستمر ، شناسایی نقاط حادثه خیز و همکاری شهرداری دزفول بوده است.

رییس پلیس راهور دزفول گفت:پلیس راهور دزفول با کمبود تجهیزاتی چون دوربین و نظارت تصویری مواجه است اما کمبود نیروی انسانی ندارد.

سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول نیز در این همایش بر آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به کودکان تاکید کرد و گفت:آشنایی دانش آموزان با فرهنگ رانندگی نقش مهمی در کاهش سوانح دارد.

امیر ظاهر طحان نماینده آموزش و پرورش دزفول نیز گفت:با تلاش نیروی انتظامی ، راهور و آموزش های ارایه شده به دانش آموزان در دو سال اخیر شاهد بهبود وضعیت سرویس مدارس و ترافیک در سطح شهر دزفول بوده ایم.

در این همایش از فرهنگ یاران ،همیاران پلیس و مربیان نمونه تجلیل شد.

همچنین در آیینی که صبح چهارشنبه در آموزشگاه دخترانه فرزانگان دزفول برگزار شد با حضور مسوولان محلی زنگ امنیت نواخته شد.

غلامرضا نصرالله پور مدیر آموزش وپرورش دزفول در این آیین سلامت و امنیت را از ضرورت های جامعه دانست و از تلاش شبانه روزی پلیس در این راستا تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی دزفول نیز ضمن تقدیر از جامعه فرهنگیان به خاطر تعامل و همکاری با پلیس گفت:معلمان با تعلیم و تربیت صحیح چرخه امنیت اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور را در دست دارند.

سرهنگ الهامی امنیت را از مطالبات مهم جامعه دانست و افزود: امنیت پایدار با همکاری و تعامل مردم و سایر دستگاههای اجرایی با پلیس محقق می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار