تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کی روش: باید طلسم 14 ساله را بشکنیم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: عمان مربی و بازیکنان خوبی دارد به خصوص مربی این تیم که 4 سال با آنها کار می کند.
کی روش: باید طلسم 14 ساله را بشکنیم

 کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار عمان و ایران اظهار داشت: مطمئنا دیدار دو تیم صدر جدول گروه بازی مهمی برای هر دو تیم است. سعی می‌کنیم فوتبال خوبی ارایه دهیم. بازی پرفشاری را شاهد خواهیم بود. هرچند که می خواهیم با یک نمایش خوب مقابل تیم خوب عمان در بازی فردا و کسب نتیجه لازم صعودمان را قطعی کنیم.

وی با اشاره به درگذشت هادی نوروزی عنوان کرد: از صمیم قلب به خانواده نوروزی و اهالی فوتبال تسلیت می گویم. از این اتفاق بسیار ناراحت شدیم چون هادی نه تنها یک بازیکن خوب بلکه یک مرد باداخلاق بود و ما چنین انسانی را از دست دادیم. از تیموریان می خواهم در مورد هادی نوروزی کلماتی را بیان کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص باخت ایران به عمان در آخرین بازی ۲ تیم تصریح کرد: نه تنها بازی قبلی بلکه در ۱۴ سال گذشته نتوانسته ایم مقابل عمان نتیجه مثبتی را بگیریم. عمان مربی و بازیکنان خوبی دارد به خصوص مربی این تیم که ۴ سال با آنها کار می کند.

وی ادامه داد: در چند ماه گذشته عمان را بررسی دقیقی کردیم و ۱۴ بازی این تیم از جمله بازی با الجزایر را دیدیم. می‌دانیم که تیمی خوبی دارند. برای بازی فردا سعی می‌کنیم تمی خوبی باشیم و پس از ۱۴ سال مقابل عمان نتیجه خوبی کسب کنیم.وقتی عمان بازیکنانی چون مبارک و الخلیل دارد نمی‌توان آنها را دست کم گرفت و باید با تمام قوا مقابل آنها بازی کرد.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که فردا باید با عمان مبارزه کنند یا گرمای هوا گفت: اینجا نیامده‌ایم که بجنگیم آمده‌ایم که رقابت کنیم. شرایط آب و هوایی برای دو تیم یکسان است. ما با توجه به این موضوع به دوبی رفتیم که تطابق لازم را انجام دهیم. وقتی فردا بازی شروع می‌شود باید به آب و هوا عادت کنیم. یکی از درس‌های قبلی که مقابل عمان شکست خوردیم همین مسئله بود که باعث شد برای مقابله با این مسئله به دوبی برویم.
:
:
:
آخرین اخبار