تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معصومه ابتکار: ایجاد کمربند سبز در محدوده تمام شهرهای ایران برای مقابله با گرد و غبار
معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست گفت: محدوده تمام شهرهای ایران باید از وجود کمربند سبز به عنوان یک سیستم دفاعی در مقابل گرد و غبار و طوفان‌های شنی برخوردار باشند.
 دکتر معصومه ابتکار پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار از پروژه کمربند سبز شهر کرمان با ابراز خوشحالی از سفر دوباره خود به استان کرمان گفت: هدف از این سفر دیدار با مسئولین و مردم و ارائه گزارش‌ها و بررسی وضعیت مسائل زیست محیطی، آب، گردو غبار و اقدامات انجام شده یا در نظر گرفته شده برای بهبود وضعیت زیست محیطی استان کرمان بوده است.

وی با اشاره به افتتاح فاز دوم کمربند سبز شهر کرمان تصریح کرد: امروز (پنجشنبه) از فاز دوم کمربند سبز شهر کرمان بازدید بعمل آمد این طرح بسیار ارزشمندی است که هدف آن حفظ حریم محدوده شهر است و باید مراقبت شود تا دیگر زمین خواری جدید در کرمان اتفاق نیفتد.

رییس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد: تمام شهرهای ایران باید از وجود کمربند سبز به عنوان یک سیستم دفاعی در مقابل گرد و غبار و طوفان‌های شنی برخوردار باشند.

ابتکار با بیان اینکه امیدواریم مراقبت و نگهداری از این کمربند به طور صحیح و اصولی انجام شود تصریح کرد: نقش بخش خصوصی نیز در پیشبرد این طرح بسیار پررنگ و کمک کننده بوده است.

معاون رییس جمهور با اشاره به تجربه موفق ایجاد کمربند سبز در شهرهای تهران، مشهد و غیره خاطر نشان کرد: نکته مهم در قبال این طرح با ارزش، بحث مراقبت است تا بتوان خدمات را به عنوان یک سپر دفاعی در حریم کمربندها ارائه کنیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
ایشون که قبلا گفته بودن کاری نمیشه کرد مردم کنار بیایند .ظاهرا برای خوزستان کاری نمیشه کرد فقط
:
:
:
آخرین اخبار