تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۷۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان:
نیروی انتظامی آماده اشاره رهبر برای انجام هر مأموریتی است
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی به لطف خدا آماده اشاره مقام معظم رهبری برای انجام هر مأموریتی است
حجت الاسلام سید امیر موسوی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته ناجا یادآور تلاش، رشادت ها و آمادگی های عزیزان نیروی انتظامی در سراسر کشور و در شهرها، مرزها و اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: در حقیقت هفته ناجا یادآور حماسه سازی مأموران نیروی انتظامی است. امنیت از نعمت های الهی میان انسان و کل بشر است. اگر در یک شهر، شهرستان و یا استان تمام وسایل و امکانات رفاهی باشد ولی امنیت نباشد هیچ فایده ای ندارد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: عظمت امنیت آنقدر بالاست که رسول اکرم (ص) خطاب به امیرالمؤمنین (ع) می فرمایند (در شهری که امنیت و سروری نباشد خیر هم نیست) قطعا سرور هم در سایه امنیت به وجود می آید. بنابراین نیروی انتظامی این مسئولیت و وظیفه بزرگ و الهی را بر عهده دارد.

موسوی بیان کرد: نیروی انتظامی بر خود می بالد که زیر چتر ولایت و رهبری مقتدر این خدمات را به مردم ارائه می دهد. نیروی انتظامی امروز به لطف خدا عزتمندتر از هر روز دیگری است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی به لطف خدا آماده اشاره مقام معظم رهبری برای انجام هر مأموریتی است. مشکل اهل بیت ما این بود که اطرافیانشان آگاه و پا به کار نبودند اما به لطف خدا نیروی انتظامی امروز پای کار و آگاه است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان ادامه داد: پلیس ما با پلیس سایر کشورها خیلی متفاوت بوده و اصلا قابل مقایسه نیست. سایر کشورها به لحاظ تعداد دو برابر جمهوری اسلامی پلیس دارند ولی امنیتی ندارند. امروز پلیس ما به کمک دیگر نیروهای مسلح، امنیتی ایجاد کرده که زبانزد خاص و عام است و تفاوتش با سایر کشورها به دلیل شایستگی های فراوانش است.

موسوی یادآور شد: پلیس ما بصیر، مردمدار، ولایتمدار و شهادت طلب است. روزی نیست که شهیدی را تقدیم نظم و امنیت نکند و تا کنون ۱۳ هزار شهید و ۱۹ هزار جانباز را تقدیم نظم و امنیت کرده است. در حقیقت شهادت طلبی در نیروی انتظامی موج می زند.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی تحت امر ولایت است و این نشان دهنده ولایتمداری نیروی انتظامی است و در فتنه سال ۸۸ هم این ولایتمداری را نشان دادند. خیلی از نهادها ریزش داشتند ولی نیروی انتظامی نداشته، خودشان شهید دادند ولی نگذاشتند خونی از دماغ بی گناهان بیاید.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان اضافه کرد: نیروی انتظامی در مقابل توطئه های دشمنان که یکی یا دوتا هم نیست ایستاده است. اشرار با سلاح ها و امکاناتی که از سوی غربی ها می گیرند اقدام به توطئه چینی می کنند ولی نیروی انتظامی مقابل آنها می ایستد.

موسوی بیان کرد: نیروی انتظامی مسئولیت ها و مأموریت های سنگینی دارد و برای همین هم سایر سازمان ها باید به کمک نیروی انتظامی بیایند. حتی مسائل حوزه فرهنگ هم وظیفه نیروی انتظامی به تنهایی نیست و ۲۶ سازمان در این زمینه وظیفه دارند.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی با تمام قدرت مطیع ولایت است و با تمام قدرت مقابل دشمنان می ایستد. الحمدالله نیروی انتظامی این استان موفقیت های خوبی داشته و با اطلاعات دقیق و همه جانبه، دشمنان را رصد می کند. پلیس استان ما جزو پلیس های فعال کشور است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان یادآور شد: نیروی انتظامی در یک کلام حافظ ارزش هاست و اگر این ارزش ها در نیروی انتظامی جاری باشد آن موقع می تواند مقابل توطئه ها ایستاده و از ارزش ها بهتر دفاع کند.

موسوی تأکید کرد: وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی نیز همین حفظ ارزش ها و نهادینه کردن بیداری، ولایتمداری و مردم  محوری در سراسر کشور است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های احکام و اخلاق متناسب با مأموریت های نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی از مباحث قرآنی استقبال خوبی داشته و در چند سال اخیر توجه خوبی به مسئله قرآن شده است. در حال حاضر بیش از یک هزار قاری در میان نیروها و خانواده های آنان داریم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار