تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر:
دوومیدانی خرمشهر عنوان قهرمانی لیگ باشگاه‌های خوزستان کسب کرد
رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر از کسب عنوان قهرمانی در دومین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی لیگ باشگاه‌های خوزستان خبر داد
رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر از کسب عنوان قهرمانی در دومین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی لیگ باشگاه‌های خوزستان خبر داد.

امیر مسعودیان از کسب عنوان قهرمانی در دومین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی لیگ باشگاه‌های خوزستان خبر داد و اظهار کرد: تیم اروند خرمشهر در دومین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی لیگ باشگاه‌های خوزستان که در استادیوم تختی اهواز با شرکت 13تیم و 254 ورزشکار برگزار شده بود به عنوان قهرمانی دست یافت.

وی ادامه داد: خرمشهر با کسب 71 امتیاز سکوی نخست را تصاحب کرد و در ادامه تیم‌های مقاومت خوزستان و گتوند به ترتیب با کسب امتیازهای 58 و 56 به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر در ادامه با بیان اینکه خبر محروم شدن این تیم در فضای مجازی شایعه‌ای بیش نیست، خاطر‌نشان کرد: تیم اروند خرمشهر در دور نخست این رقابت‌ها نیز عنوان قهرمانی را از آن خود ساخته بود و محروم کردن این تیم با این سابقه درخشان امری منطقی نیست.

مسعودیان با اشاره به مشکلات اعزام تیم‌ها به مسابقات‌های مختلف، مسئله مالی را بزرگ‌ترین مشکل برشمرد و افزود: در این دور از مسابقات نیز با این مشکل مواجه بوده‌ایم که استرس زیادی را بر ما تحمیل کرد اما در ‌‌نهایت با پیگیری‌های انجام شده برای تامین وسیله نقلیه و همچنین تامین اعتبار مورد نیاز توسط اداره ورزش و جوانان خرمشهر، موفق به شرکت در مسابقات و کسب عنوان قهرمانی دیگری شدیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار