تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست اعدام برای راهزنان مسلح جاده شوش - اهواز
سه نفر سارق مسلح اردیبهشت ماه امسال با به رگبار بستن یک دستگاه خودروی پژو پارس در جاده شوش - اهواز یک سرنشین خودرو را که یک معلم بود کشته و دو نفر دیگر را با شلیک گلوله به شدت مصدوم کردند
رییس دادگاه عمومی بخش شاوور شهرستان شوش گفت: برای راهزنان مسلح جاده ترانزیتی شوش - اهواز تقاضای اشد مجازات و اعدام شده است.

سه نفر سارق مسلح اردیبهشت ماه امسال با به رگبار بستن یک دستگاه خودروی پژو پارس در جاده شوش - اهواز یک سرنشین خودرو را که یک معلم بود کشته و دو نفر دیگر را با شلیک گلوله به شدت مصدوم کردند.

سارقان مسلح در این سرقت از پیش طراحی شده یک میلیاردو 500 میلیون ریال وجه نقد را از داخل خودرو به سرقت برده و متواری شدند.

مجید افراخته روز جمعه با بیان اینکه صحنه جرم روز دوشنبه توسط سه نفر سارق مسلح (علی - م) ، (علی - چ) و (ستار - س) بازسازی شده است افزود: این سارقان مسلح که دو نفر آنان ساکن اهواز و نفر سوم نیز ساکن شوش می باشد برای اجرای نقشه خود ابتدا یکدستگاه خودروی زانتیا را در اهواز سرقت کرده بودند.

وی افزود: سارقان چند نفر تاجر را که برای خرید گندم از دزفول عازم شوش بودند زیر نظر گرفته و به قصد سرقت 1،5 میلیارد ریال وجه نقد خودروی آنان را در مسیر جاده شوش به اهواز در نزدیکی شهر الوان به گلوله بستند.

افراخته اظهار کرد: سارقان مسلح برای توقف خودروی حامل پول بوسیله دو قبضه اسلحه کلانشینکف به سمت آن تیراندازی کرده و پس از توقف خودرو به سه نفر سرنشین آن شلیک کردند.

رییس دادگاه عمومی بخش شاوور گفت: اقدام سارقان مسلح به تیراندازی مجدد به سمت سرنشینان خودروی پارس در حالیکه آنان تیر خورده بودند موجب رعب و وحشت خودروهای عبوری از جاده شوش - اهواز شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه دو برادر به نام های علی و مهدی - ح مجروح شده و علیرضا - الف داماد آنها که یک معلم می باشد و آنان را همراهی می کرد بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر در دم جان سپرد.

افراخته افزود: یکی از مصدومان این حادثه بر اثر شدت جراحت توانایی راه رفتن را از دست داده است.

وی با بیان اینکه سارقان در جاده سراسری شوش - اهواز با سرقت مسلحانه و تیراندازی ایجاد رعب و وحشت نموده و خودروهای عبوری نیز از ترس تیراندازی و سرقت مسلحانه جرائت توقف نداشته اند اظهار کرد: برای سه نفر سارق مسلح به جرم شرکت در قتل مسلحانه ، قتل عمد و نیز سرقت در جاده اصلی همچنین ایجاد رعب و وحشت در جاده سراسری در خواست صدور حکم محاربه و اعدام شده است.

رییس دادگاه عمومی بخش شاوور همچنین گفت: این سارقان دارای سوابق متعدد سرقت در شهرهای شوش و اهواز می باشند ضمن اینکه هفت نفر از جمله دو زن به اسامی ( ز- ط ) و ( ف - ط ) به جرم معاونت در سرقت مسلحانه در این رابطه دستگیر شده اند.

افراخته همچنین در خصوص پول های به سرقت رفته گفت: 1،5 میلیارد ریال وجه به سرقت رفته توسط این سارقان تاکنون پیدا نشده و سارقان اعتراف کرده اند پول را به فردی به نام ( ن - آ ) که از عوامل خرید و فروش مواد مخدر می باشد به منظور انجام معامله مواد مخدر با هدف سود بیشتر تحویل داده اند اما این قاچاقچی مواد مخدر منکر این موضوع شده و مدعی است پولی به وی تحویل نشده است.

بخش شاوور از توابع شهرستان شوش در شمال استان خوزستان در مسیر جاده شوش ، اهواز در جاده ترانزیتی جنوب ، تهران واقع شده است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: سرقت مسلحانه ، شاوور
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
بایدپرونده بدون نوبت برسی بشه و مجرمان اعدام شوند
:
:
:
آخرین اخبار