تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لطفا ًبه متکدیان پول ندهید
اجرای ۱۷۵ تئاتر خیابانی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با موضوع "لطفاً به متکدیان پول ندهید!" به پایان رسید.
لطفا ًبه متکدیان پول ندهید

 
فرزاد هوشیار پارسیان مدیر عامل این سازمان با اشاره به اجرای نمایش تئاتر خیابانی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله تکدی گری ، گفت : تئاتر خیابانی فرصتی مناسب جهت انتقال پیام به صورت مستقیم به شهروندان است و مشکلات شهر تنها با آگاهی همه ی مردم قابل حل شدن است .

مدیر عامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به آخرین روز اجرای مجموع تئاترهای خیابانی با شعار " لطفا ً به متکدیان پول ندهید " ، گفت : این نمایش در مراکز پرتو ، مراکز پر تردد مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در جهت آگاه سازی شهروندان با روش های فریب عمومی متکدیان و مقابله با این رفتار ناصحیح اجتماعی برگزار شد .

فرزاد هوشیار پارسیان در ادامه عنوان کرد : این نمایش که توسط ۴ گروه حرفه ایی با ۹ اجرای روزانه با مشارکت انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران برگزار شد .

وی فرهنگ سازی جهت عدم پرداخت پول به متکدیان خیابان ، معرفی راههای شناخت نیازمندان واقعی و کمک به آنها از طریق مجاری قانونی و حقیقی را از اهداف اصلی برگزاری نمایش تئاترهای خیابانی برشمرد .

گفتنی است مجموعه نمایش " لطفاً به متکدیان پول ندهید " با ۱۷۵ اجرا از مورخ ۱۱ شهریورماه سال جاری تا ۱۸ مهرماه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اجرا شده است .
:
:
:
آخرین اخبار