تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۹۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجمع انتخابات شبکه اترک توسط بهزیستی خوزستان برگزار شد
مجمع انتخابات انجمن توسعه رویکرد اجتماع محور (اترک) با حضور 93 نماینده از گروه‌های مختلف اجتماع‌محور فعال در حوزه پیشگیری در سالن اجتماعات فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد
خوزنیوز: معاون پیشگیری بهزیستی خوزستان از گسترش برنامه‌های اجتماع‌محور با تقویت شبکه استانی «اترک» خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ علی حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد به‌ویژه اجتماع محورها از مهم‌ترین نهادها در ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد بوده و در راه آگاه‌سازی مردم از بهترین راه‌های پیشگیری تقویت اینگونه سازمان‌هاست.

وی ضمن تاکید بر اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این انجمن در خوزستان توسعه سلامت در همه ابعاد و برای همه مردم در زمینه‌های پیشگیری و کاهش آسیب است.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته هدف ما بیشتر ساماندهی و ارتقای کیفی فعالیت‌های مربوط به پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد بود که در این راستا گسترش برنامه اجتماع‌محور در سراسر استان از اولویت‌های مهم و تشکیل این انجمن یکی از محورهای اصلی تحقق این هدف است.

بر اساس قانون انتخاباتی شبکه اترک کشوری، این مجمع پس از رای گیری و شمارش آرا، هیت مدیره جدید را با کسب آرای لازم مشخص و مدیرعامل(نماینده) شبکه استانی توسط هیئت مدیره جدید انتخاب شد.

مجمع انتخابات انجمن توسعه رویکرد اجتماع محور (اترک) با حضور 93 نماینده از گروه‌های مختلف اجتماع‌محور فعال در حوزه پیشگیری در سالن اجتماعات فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد.
:
:
:
آخرین اخبار