تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از پایگاه مراقبت بهداشتی مستقر در فرودگاه اهواز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاون سیاسی استانداری خوزستان از پایگاه مراقبت های بهداشتی مرزی مرکز بهداشت شرق بازدید نمودند و در جریان روند ارائه خدمات به حجاج بیت الله الحرام قرار گرفتند
خوزنیوز: اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و فرج الله خبیر معاون سیاسی استانداری خوزستان از پایگاه مراقبت های بهداشتی مرزی مرکز بهداشت شرق بازدید نمودند و در جریان روند ارائه خدمات به حجاج بیت الله الحرام قرار گرفتند.

به گزارش خوزنیوز؛ در حاشیه این بازدید شریفی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز، ضمن ارائه گزارش عملکرد پایگاه در سال قبل به اقدامات انجام شده امسال از جمله تشکیل شش تیم متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و پیشگیری و پزشک مستقر در محل پایگاه مراقبت‌های بهداشتی مرزی و نیز اعلان پیام های بهداشتی در خصوص رعایت اصول ایمنی برای مستقبلین در هنگام برگشت حجاج بیت الله الحرام از سیستم پیجر فرودگاه و نیز کنترل پروازهای خارجی از لحظه ورود حجاج به باند فرودگاه تا خروج از فرودگاه از نظر آلودگی به کروناویروس  ، آنفلونزا / h1n1 و ... و نصب بنرهای با مضامین بهداشتی در محوطه فرودگاه اشاره نمود.

شریفی همچنین از همکاری همه جانبه مدیران فرودگاه بین المللی اهواز با مرکز بهداشت مراتب تقدیر نمود.

ایدنی و خبیر نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده از سوی مرکز بهداشت شرق و همکاری فرودگاه در این خصوص خواستار تداوم این اقدامات تا آخرین پرواز بازگشت حجاج به استان شدند.
:
:
:
آخرین اخبار