تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۹۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کانون در هفته ملی کودک برگزار می‌کند؛
کارگاه ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی در اندیمشک
کودکان و نوجوانان اندیمشکی همزمان با هفته ملی کودک به همراه خانواده در کانون پرورش فکری کودکان با وسایل دور ریختنی کاردستی می‌سازند
کارگاه ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی در اندیمشکخوزنیوز: کودکان و نوجوانان اندیمشکی همزمان با هفته ملی کودک به همراه خانواده در کانون پرورش فکری کودکان با وسایل دور ریختنی کاردستی می‌سازند.

به گزارش خوزنیوز؛ خدیجه مختبا مسئول کانون شماره 3 اندیمشک با اعلام این خبر گفت: مربیان پرتلاش کانون در این مرکز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با هفته ملی کودک میزبان کودکان و نوجوانان و والدین بچه‌های اندیمشکی هستند و با وسایل دور ریختنی کاردستی می‌سازند.

وی با اشاره به این‌که در این برنامه از وسایل دورریختنی که بدون هزینه تهیه شده‌اند استفاده می‌شود افزود: یکی از مزیت‌های درست کردن کاردستی این است که کودکان و نوجوانان کم‌کم یاد می‌گیرند، از هر وسیله در ظاهر به‌دردنخور و دور ریختنی می‌توان استفاده بهینه کنند.

مختبا همچنین یادآور شد: کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این کارگاه با حضور در یک غرفه‌ی ویژه، ضمن قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به جان‌باختگان حادثه منا، همدردی خود را با فرزندان و خانواده‌های این کشته‌شدگان ابراز می‌کنند.

به گزارش خوزنیوز؛ جشن‌های هفته ملی کودک در کانون از 15 مهرماه با شعار «دنیا با لبخند کودکان زیباست» آغاز شده است و تا 21 ادامه خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار