تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۱۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجلیل از مدال‌آوران در روز ملی پارالمپیک
طی مراسمی به مناسبت روز ملی پارالمپیک، از مدال‌آوران خوزستانی تجلیل شد
طی مراسمی به مناسبت روز ملی پارالمپیک، از مدال‌آوران خوزستانی تجلیل شد.

در این مراسم که امروز (دوشنبه) به همت هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان در اهواز برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرکل بنیاد شهید خوزستان، مدیرکل بهزیستی استان خوزستان و رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان، حضور داشتند.

تجلیل از مدال‌آوران در روز ملی پارالمپیک

در این مراسم یاد و خاطره مرحوم سعید نوروزی، دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان که اوایل امسال بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد، گرامی داشته شد. از خانواده وی نیز برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده بود.

همچنین در این مراسم پیام روز ملی پارالمپیک با شعار "توکل، توانمندی، امید و شادابی در مسیر پارالمپیک" توسط محسن عموآقایی قرائت شد.

در پایان این مراسم نیز از وهاب ثعلبی، محسن عموآقایی و عباس محسنی‌زاده، دارندگان مدال برنز رشته دو و میدانی پارالمپیک آتن، عارف خسروی‌نیا دارنده نشان طلا دو و میدانی پارالمپیک سیدنی، ناصر حسینی دارنده نشان برنز فوتبال هفت نفره پارالمپیک آتن، غلام‌حسین چلتوک‌کار دارنده مدال برنز وزنه‌برداری پارالمپیک آتن، سیدعلی موسوی دارنده مدال قهرمانی جهان و مربی تیم دو و میدانی و حسین امیری مربی تیم‌ملی تیراندازی جانبازان و معلولان، تجلیل شد.

پیش از این مراسم نیز پیاده‌روی معلولان در اهواز به مناسبت روز ملی پارالمپیک برگزار شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار