تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۴۱۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیاحی تاکید کرد:
لزوم تسریع در شناسایی کانون‌های داخلی گرد و غبار
مطالعاتی که تا به امروز در خصوص مقابله با گردو غبار انجام شده کافی نیست و نیاز به انجام بررسی بیشتر و تدوین سندی عملیاتی داریم که بر اساس آن، کارهای لازم انجام شود
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع جمع‌آوری اطلاعات مربوط به کانون‌های داخلی ریزگردها، خواستار تهیه سند عملیاتی برای مقابه با این پدیده شد.

احمد سیاحی در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی در زمینه سند ملی مقابله باریزگردها برگزار شد، اظهار کرد: مطالعاتی که تا به امروز در خصوص مقابله با گردو غبار انجام شده کافی نیست و نیاز به انجام بررسی بیشتر و تدوین سندی عملیاتی داریم که بر اساس آن، کارهای لازم انجام شود.

وی افزود: عملیاتی که در خصوص مقابله با ریزگردها انجام می‌شود، مبتنی بر سه اولویت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است که از لحاظ عملیاتی، برنامه کوتاه‌مدت در راس قرار دارد.

سیاحی گفت: هر کاری که در راستای مقابله با ریزگردها انجام می‌شود، باید به نحوی باشد که مردم نتایج آن را به صورت ملموس حس کنند.

وی اظهار کرد: تمامی نهادهایی که به نحوی با این موضوع در ارتباط هستند باید نتایج تحقیقات و نظرات خود را به ستاد ملی مقابله با گردوغبار ارسال کنند تا پس از جمع‌بندی این اطلاعات، بتوان سندی جامع را تهیه کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار