تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهتزاز پرچم‌های حسینی بر فراز قله‌های خوزستان توسط کوهنوردان استان
همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، پرچم‎های مزین به نام مبارک حضرت سیدالشهداء(ع)، توسط کوهنوردان خوزستانی بر بلندای قله‎های شاخص و مرتفع استان نصب می‎شوند
همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، پرچم‎های مزین به نام مبارک حضرت سیدالشهداء(ع)، توسط کوهنوردان خوزستانی بر بلندای قله‎های شاخص و مرتفع استان نصب می‎شوند.

هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بر اساس بخشنامه فدراسیون در نظر دارد، به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و با توجه به ضرورت زنده نگه داشتن نهضت عاشورا و احیا فرهنگ حیات‎بخش حسینی در فضای ورزشی کشور و به طور خاص در جمع خانواده کوهنوردی، حرکتی نمادین را در دهه اول ماه محرم به اجرا بگذارد.

در این طرح که عنوان آن "عاشورا، حماسه عشق و ایثار" نام‎گذاری شده، مقرر شده است که پرچم‎هایی سیاه، مزین به نام اباعبدالله الحسین(ع)‏، در مسیر قله‎های شاخص و پرتردد برخی شهرهای استان و در صورت امکان در فضای داخلی جان‌پناه‎ها و مسیر صعود، نصب شوند.

در قالب همین برنامه، روز پنجشنبه این هفته بعد از نماز صبح شوشتر، کاروان استان به سمت کوه فدلک حرکت و بیرق‌ها را در آن جا نصب خواهند کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار