تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خیز بلند میداودی برای پوشیدن پیراهن استقلال
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان در لیگ پانزدهم بار دیگر آبی پوش خواهد شد.
خیز بلند این بازیکن برای پوشیدن پیراهن استقلال

 میلاد میداودی این روزها میانه خوبی با مجید جلالی سرمربی سایپا ندارد و احتمالا در نیم فصل از این تیم جدا شده و پیراهن دیگری را برتن خواهد کرد.



مهاجم سابق استقلال که در چند سال اخیر چندان پر فروغ ظاهر نشد و از دوران اوج خود نیز فاصله گرفته بود این روز ها در تمرینات سایپا شرکت نمی کند و شنیده می شود که احتمال جدایی این بازیکن از جمع نارنجی پوشان وجود دارد.



از سویی دیگر مسئولان استقلال اهواز در صدد هستند تا با جذب بازیکنان صاحب نام خوزستانی دوباره این تیم ریشه دار را احیا کنند که در همین رابطه مذاکراتی با میداودی نیز داشته اند. مسئولان این باشگاه با احمد آل نعمه هم به توافقات اولیه رسیدند تا با این بازیکن هم قرارداد امضا کنند.



حضور میداودی و آل نعمه در کنار بازیکنانی مانند پرویز کریمی، عادل کلاه کج و فرزاد آشوبی می تواند به آبی پوشان اهواز در ادامه راه کمک کند. تمرینات استقلال اهواز در تهران دنبال می شود و این تیم در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر روز پنج شنبه با راه آهن پیکار خواهد کرد.



استقلال اهواز روز شنبه در یک دیدار دوستانه پیمان مهر را با دو گل شکست داد. پیمان مهر از تیم های حاضر در لیگ برتر (آسیا ویژن) تهران است.
:
:
:
آخرین اخبار