تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرط جدایی شهباززاده از استقلال
معاون ورزشی باشگاه استقلال شرط جدایی مهاجم آبی‌پوشان را تشریح کرد.
شرط جدایی شهباززاده از استقلال

علی نظری‌جویباری درباره وضعیت مسکن کرار جاسم گفت: ما پیگیری لازم را انجام می‌دهیم ولی متاسفانه مشکلاتی برای ما ایجاد شده و منتظریم تا هرچه سریع‌تر مشکل مسکن کرار را هم حل کنیم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که سجاد شهباززاده در آستانه جدایی از استقلال است، تصریح کرد: درباره جدایی هر بازیکنی چه شهباززاده باشد چه هر بازیکن دیگر، پرویز مظلومی تصمیم گیرنده است و او باید نظر خود را اعلام کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درپاسخ به این سوال که آیا درست است که شهباززاده بر اساس قراردادش می‌تواند هر وقت خواست از تیم جدا شود، گفت: در قرارداد این بازیکن آمده که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی تا پیش از نیم فصل، ابتدا باید سرمربی استقلال موافقت کند و سپس این بازیکن با پرداخت یک مبلغ مشخص می‌تواند از استقلال جدا شود به همین دلیل بازهم باید بگویم که تصمیم گیرنده درباره این بازیکن و سایر بازیکنان پرویز مظلومی است.

نظری‌جویباری در مورد برنامه‌ریزی لیگ خاطرنشان کرد: اینکه ملی‌پوشان به تیم‌های‌شان دیر بر می‌گردند به ضرر تیم‌هایی است که تعداد زیادی ملی‌پوش دارند و به سود تیم‌هایی است که ملی‌پوشی ندارند. این مسئله به ما آسیب می‌زند و امیدواریم برای آن راه حلی پیدا شود.
:
:
:
آخرین اخبار