تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روایت ربیعی از سفره‌های خالی
وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی گفت: رشد اقتصادی را در سال ۹۴ ادامه خواهیم داد و همه باید بدانند صندوق های تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری غمخوار سفره های خالی، حقوق بگیران و موتور توسعه کشور به شمار می روند .
روایت ربیعی از سفره‌های خالی
  خط تولید دستگاه ایرانی تولید پوکه کپسول دارویی شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با حضور ربیعی وزیرتعاون،کاررفاه اجتماعی امروز درشهرستان شهریار افتتاح شد .

علی ربیعی درمحل تولید این دستگاه ایرانی گفت : شعار دولت تدبیر وامید این است که ما حق نداریم موفق نباشیم .
وی دراین آئین افتتاحیه به دست اندرکاران دستگاه ایرانی تولید پوکه کپسول دارویی گفت : من مطمئن هستم دل مقام معظم رهبری با اعلام این خبر شاد می شود و رئیس جمهور وهیات دولت به شما افتخار می کنند .
وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی اظهار کرد : انقلاب صنعتی نیز در دل پژوهش ها و تحقیق ها شکل گرفت. باید آنقدر در زمینه کارهای پژوهشی تلاش شود تا بتوان مسیر توسعه را هموار کرد.
ربیعی با تاکید براهمیت ایرانی بودن دستگاه تولید پوکه کپسول دارویی و تولید جوهر دارویی افزود : هرایرانی باید منادی این امر باشد که ما حق نداریم موفق نشویم و حتما می توانیم دیوارهای تحریم را بشکنیم و شکسته ایم و توانستن را باید ادامه دهیم .
وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی تصریح کرد : رشد اقتصادی را درسال ۹۴ ادامه خواهیم داد وهمه باید بدانند صندوق های تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری غمخوارسفره های خالی ، حقوق بگیران و موتور توسعه کشور به شمار می روند .
ربیعی اضافه کرد : آیین افتتاح امروز نمادی از این امر است که صندوق های بیمه ای درراستای اقتصاد مقاومتی خلقی انجام داده اند که کمتر پول کشور به خارج سرازیر شود .
براساس این گزارش وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی ضمن بازدید از خط تولید دستگاه ایرانی تولید پوکه کپسول دارویی با کارگران از نزدیک دیدار کرد و گفت : باید ازتمام اعضای هیات مدیره شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران و تک تک افرادی که در این مسیر زحمات بسیاری را متحمل شدند تشکر کرد. چرا که این پیوندها موجب شده است که دوستان ما روز به روز بهتر کارکنند .
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار