تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۰۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات بهداشتی گتوند
فرماندار گتوند رسیدگی سریع به مشکلات بهداشتی این شهرستان با همکاری اعضای شورای سلامت را خواستار شد
فرماندار گتوند رسیدگی سریع به مشکلات بهداشتی این شهرستان با همکاری اعضای شورای سلامت را خواستار شد.

سیدمجید صالحی روز سه شنبه درششمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: برای حل مشکلات بهداشتی و ارتقای وضعیت موجود همکاری و تلاش بیشتر ادارات و نهادهای دولتی لازم است.

وی از مراجع قانونی خواست با افراد متخلفی که کود مرغی غیر بهداشتی را در مکان های نامناسب تخلیه می کنند و با اینکار بهداشت و سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قانونی کند.

فرماندار گتوند با تاکید بر ضرورت ساماندهی کشتارگاه دام این شهرستان از معرفی رئیس جدید شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان در هفته آینده خبر داد وافزود:بیمارستان یکی از دغدغه های اصلی مردم شهرستان گتوند می باشد که با پیگیری انجام شده بیمارستان کارون گتوند آخرین مراحل ساخت را سپری می کند و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

سوسن اکبری کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان گتوند نیز به بیان مشکلات بهداشتی این شهرستان پرداخت و ضمن تقدیر از همکاری دستگاههای اجرایی با شبکه بهداشت و درمان از شهرداران خواست نسبت به ساماندهی و آهک پاشی فاضلاب های روباز همچنین شبکه دفع آبهای سطحی که دغدغه شهروندان است اقدام کنند.

در این نشست در خصوص بهبود کیفیت آب شرب مصرفی، پیشگیری از شیوع بیماریهای واگیر و غیر واگیر ، رفع نواقص بهداشتی و نظارت بر بوفه مدارس، دفع صحیح و اصولی پسماند شهری و روستایی ،برخورد با فروشندگان و عرض کنندگان مرغ زنده و نظارت بیشتر بر واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی بحث و تبادل نظر شد.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و عقیلی در شمال خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار