تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۱۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارش نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر با طعم قطعی برق و آبگرفتگی معابر
نخستین بارش پاییزی باران، آبادان و خرمشهر را از رحمت الهی بهره مند کرد و علاوه بر لطافت هوا باعث آبگرفتگی معابر و قطعی برق در برخی مناطق این شهرها شد
نخستین بارش پاییزی باران، آبادان و خرمشهر را از رحمت الهی بهره مند کرد و علاوه بر لطافت هوا باعث آبگرفتگی معابر و قطعی برق در برخی مناطق این شهرها شد.

بارش نخستین باران پاییزی که از نخستین ساعات چهارشنبه آغاز شد، خوشحالی و شادمانی کشاورزان منطقه را به همراه داشت و طراوت و لطافت خاصی به هوای این شهرستان بخشید.

بر اساس این گزارش نخستین بارش پاییز باعث آبگرفتگی و کندی حرکت خودروها در مناطق ذوالفقاری، احمد آباد، کوی قدس، کفیشه و هسته مرکزی شهر آبادان شد و برق برخی از مناطق این شهر از جمله ذوالفقاری و امیرآباد با نخستین بارش قطع شد.

بارش پاییزی در ابادان و خرمشهر اگرچه باعث تلطیف هوا شد، برخی شهروندان را نیز غافلگیر کرد.

رییس اداره هواشناسی آبادان پیش بینی کرد: با توجه به بررسی خروجی مدل نقشه های هواشناسی، رعد و برق،بارش تگرگ در برخی نقاط توام با وزش باد قابل ملاحظه و آبگرفتگی معابر و طغیان آب رودخانه ها پیش بینی می شود.

سعید ابراهیمیان افزود: شدت بارندگی ها فردا- پنجشنبه- می باشد و بارندگی نیز تا یکشنبه هفته آینده دهم آبانماه ادامه دارد.

وی بیشینه دمای آبادان طی 24 ساعت گذشته را 35 درجه سانتیگراد عنوان کرد و گفت: این دما نسبت به دیروز هشت درجه کاهش را نشان می دهد.

ابراهیمیان میزان بارش صبح امروز آبادان را 4.8 میلیمتر عنوان کرد و گفت: بیشترین میزان رطوبت هوا نیز طی 24 ساعت گذشته 95 درصد و رطوبت کنونی هوا نیز 91 درصد می باشد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
0
خدا رو شکر از این باران الهی ... شکر ..
حاضرم سیل بیاد ولی بارون بزنه
:
:
:
آخرین اخبار