تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۱۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده‌باش نیروهای هلال احمر در اولین بارندگی خوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده‌باش کلیه نیروهای امداد و نجات این جمعیت همزمان با اولین بارندگی‌ها در استان خوزستان خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده‌باش کلیه نیروهای امداد و نجات این جمعیت همزمان با اولین بارندگی‌ها در استان خوزستان خبر داد.

علی خدادادی اظهار کرد: پیش از آغاز فصل بارندگی 40 تیم تخصصی امداد و نجات در سراسر خوزستان برای مواجهه با شرایط اضطراری به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

وی افزود: تیم‌های تخصصی اسکان اضطراری، پشتیبانی در عملیات، جست‌وجو و نجات و تیم تخصصی نجات از سیلاب و آب‌های خروشان هم‌اکنون و با آغاز بارندگی در سراسر خوزستان در آماده‌باش هستند. تجهیزات مورد نیاز برای مواجهه با سیلاب نیز آماده شده و قایق‌های پشتیبانی و نجات در شهرستان‌های مجاور رودخانه‌ها و سواحل مستقر هستند.

خدادادی ادامه داد: پایگاه هوایی هلال احمر خوزستان نیز آماده امدادرسانی به مناطق کوهستانی و صعب‌العبور استان در شرایط بارندگی و آب‌گرفتگی است.

وی گفت: امروز (چهارشنبه) در شهرستان شوشتر بیش از بقیه شهرستان‌ها با بارندگی شدید مواجه هستیم که در این شرایط، احتمال وقوع سیلاب در شوشتر وجود دارد. در پی این وضعیت، سه تیم امدادی در حال ارزیابی منطقه هستند تا در صورت نیاز به مناطق در خطر اعزام شوند. با این وجود تاکنون در شوشتر مورد آبگرفتگی اتفاق نیافتاده است.
:
:
:
آخرین اخبار