تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۲۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شب پر حادثه آتش نشانان در اهواز
باتوجه به وزش باد شدید در سطح کلانشهر اهواز شب گذشته ۴۲ نوبت آژیر امدادی در ایستگاه های آتش نشانی به صدا درآمد و آتش نشانان در کمترین زمان به یاری شهروندان در حوادث مختلف رسیدند
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: مأموران آتش نشانی این سازمان شب گذشته حوادث بسیاری را پشت سر گذاشتند.

امیرنجفی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و پیش بینی شرایط ناپایدار و احتمال وزش بادهای شدید از سوی سازمان هواشناسی به منظور آمادگی هرچه بیشتر در مواجه با حوادث احتمالی از عصر روز چهارشنبه ششم آبان تمام ایستگاه های عملیاتی تا عادی شدن وضعیت هوا در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: باتوجه به وزش باد شدید در سطح کلانشهر اهواز شب گذشته ۴۲ نوبت آژیر امدادی در ایستگاه های آتش نشانی به صدا درآمد و آتش نشانان در کمترین زمان به یاری شهروندان در حوادث مختلف رسیدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: بیشترین آمار حوادث را آتش سوزی پایه های برق و کنتورهای برق با ۲۹ مورد، نجات محبوس شدگان در آسانسور با  شش مورد، دفع حیوانات موذی با پنج مورد و ایمن سازی و رفع خطر سقوط یک شاخه تیرآهن ازساختمان در حال ساخت شامل می شدند.

وی یادآور شد: از شهروندان تقاضا داریم تا در صورت بروز حوادث با حفظ خونسردی همزمان با دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اطلاع دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار