تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خبر داد:
دستگیری 2 نفر و ضبط یک قبضه سلاح شکاری در رامهرمز
چند روز گذشته شیطنت‌هایی در سطح شهر انجام گرفت که منجر به دستگیری دو نفر و ضبط یک قبضه سلاح شکاری شد
فرماندار رامهرمز گفت: چند روز گذشته شیطنت‌هایی در سطح شهر انجام گرفت که منجر به دستگیری دو نفر و ضبط یک قبضه سلاح شکاری شد و مابقی عوامل دعوا نیز شناسایی و تحت تعقیب هستند.

مصطفی سمالی امروز اظهار کرد: همه با امنیت و مشتقات آن روبرو شده‌ایم، واژه‌هایی همچون امنیت روانی، امنیت شغلی، امنیت اجتماعی، جانی، مالی و ملی که از دیرباز یکی از نیازهای اولیه بشر بوده است.

وی ادامه داد: در عین حال امنیت اجتماعی و به عبارت دیگر امنیت بیرونی لازم و ملزوم امنیت روانی یک جامعه بوده که بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار رامهرمز با توجه به اختلافات طایفه‌ای بین دو طایفه «محمدی» و «محمد موسایی» در ماه‌های گذشته که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از افراد این دو طایفه شد، تصریح کرد: به علت اختلافات دیرینه و درگیری‌ها بین این دو طایفه در روستای پتک جلالی از توابع شهرستان باغملک، جمعیت بسیاری از آنها در شهرستان رامهرمز مستقر شده‌اند که منجر به چند مورد نزاع در سطح شهر رامهرمز شده است.

سمالی اضافه کرد: در ارتباط با پرونده پتک جلالی بیش از 50 نفر از مرتبطین این پرونده در شهرستان رامهرمز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

این مسئول همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه این دعواها جنبه طایفه‌گری داشته، چند روز گذشته نیز شیطنت‌هایی در سطح شهر انجام گرفت که منجر به دستگیری دو نفر و ضبط یک قبضه سلاح شکاری شد و مابقی عوامل دعوا نیز شناسایی و تحت تعقیب هستند.

سمالی در پایان، با تاکید بر شدت برخورد با متخلفان و برهم زنندگان نظم در جامعه گفت: با کسانی که بخواهند نظم و آرامش جامعه را برهم بزنند و بی‌نظمی در سطح شهرستان ایجاد کنند با اشد مجازات و با قدرت برخورد خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار