تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۶۵۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توصیه‌های امنیتی به صنوف برای پیشگیری از سرقت
لزوم استفاده از دوربین‌های مداربسته به تمامی صنوف و اتحادیه‌ها تاکید شده و همه واحدها ملزم به استفاده از دوربین مداربسته با کیفیت در محل کار خود هستند
رییس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: لزوم استفاده از دوربین‌های مداربسته به تمامی صنوف و اتحادیه‌ها تاکید شده و همه واحدها ملزم به استفاده از دوربین مداربسته با کیفیت در محل کار خود هستند.

سیدمحسن تقی‌زاده اظهار کرد: با توجه به تنوع صنفی، هر صنف باید متناسب با حساسیت شخصی خود، تجهیزات امنیتی مناسب را در محل به کار گیرد.

وی افزود: استفاده از دوربین به تمام صنوف تاکید شده و آموزش‌های لازم نیز در این زمینه داده شده است تا صنوف و اتحادیه با خطرات کمتری مواجه شوند.

تقی‌زاده تصریح کرد: در مشاغل حساسی مانند طلافروشی استفاده از شیشه‌های ضدگلوله، درهای ضدسرقت و ویترین آسانسوری پیشنهاد می‌شود. همچنین سیستم آژیر طلافروشی‌ها باید به دور از دسترس سارقان و به سامانه 110 متصل باشد تا در صورت بروز مشکلات، با همکاران ما تماس برقرار شود. 

وی ادامه داد: سایر صنوف نیز باید شاگردان خود را شناسایی کنند و شناخت کافی از مشتریان خود داشته باشند تا با خطرات کمتری مواجه شوند.

رییس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی خوزستان در خصوص استفاده از کارت های اعتباری عنوان کرد: اگر مراجعه‌کننده‌ای برای خرید قصد برداشت مبلغ قابل توجهی را از کارت خود را داشت، حتما نام صاحب کارت با کارت شناسایی خریدار تطبیق داده شود تا از سرقتی نبودن آن اطمینان حاصل شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار