تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان هواشناسی خوزستان عنوان کرد:
پیش بینی وزش باد شدید در خوزستان / بارندگی ها تا چهارشنبه ادامه دارد
به صورت متناوب تا فردا رگبار و رعد و برق را خواهیم داشت و مجددا پس از دوشنبه با ورود سیستم ناپایدار تا روزهای سه شنبه و چهارشنبه این بارندگی ها در استان فعال است
خوزنیوز: معاون هواشناسی خوزستان گفت: به صورت متناوب تا فردا رگبار و رعد و برق را خواهیم داشت و مجددا پس از دوشنبه با ورود سیستم ناپایدار تا روزهای سه شنبه و چهارشنبه این بارندگی ها در استان فعال است.

علیرضا غلامپور در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: با توجه به نقشه های هوا شناسی، عبور امواج ناپایدار ضعیف، همراهی این امواج با سامانه کم فشاردر سطح  زمین را نشان می دهد که باعث رگبار، باران، رعد و برق و تگرگ به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان را موجب خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل بالا بودن شاخص های ناپایداری انتظار وزش باد قابل ملاحظه و نسبتا شدید پیش بینی می شود.

غلامپور بیان کرد: از فردا نیز خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی عنوان داشت: به صورت متناوب تا فردا رگبار و رعد و برق را خواهیم داشت و مجددا پس از دوشنبه  با ورود سیستم ناپایدار تا روزهای  سه شنبه و چهارشنبه این بارندگی ها در استان فعال است.

معاون هواشناسی خوزستان افزود:  در 24 ساعت گذشته آقاجاری با 31 درجه و دهدز با 11 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان بودند.

وی گفت: حداکثر هوای امروز اهواز به 25 درجه و صبح فردا به 17 درجه خواهد رسید.

غلامپور در پایان به بیان میزان بارندگی ها در سطح استان پرداخت، ادامه داد: آبادان 5.6، اهواز 7.8، امیدیه 2.7، ایذه 13.9، بستان 28.5، بهبهان 8، اندیمشک 6.2، شادگان 1، دزفول 20.2، گتوند9، شوش 25.6، آقاجاری 2.3، لالی 5.8، مسجدسلیمان 15.8، ماهشهر 3.2 ، شوشتر8.5، رامهرمز 5.7 و دهدز 4.5 میزان بارندگی ها در استان بوده است.
:
:
:
آخرین اخبار